Без бар’єрів: як виглядає новий флагман мережі Антошка в форматі openspace (+фотоогляд)

Без бар’єрів: як виглядає новий флагман мережі Антошка в форматі openspace (+фотоогляд)

14.02.2020 08:10
  594
rau

Директор по операціях і розвитку мережі Антошка Іван Чівкін у своїй колонці для RAU розповів про магазин нового формату у Львові, його особливості, переваги і додаткові сервіси.

Цей матеріал доступний російською мовою

Перший магазин Антошка у Львові відкрився більше 20-ти років тому. Уже тоді запорукою нашого успіху і ефективного просування було вдале місце розташування в центральній торговій частині міста. Так співпало, що 20-річний ювілей компанії у Львові збігся з переїздом нашого магазину. І коли в минулому році виникла необхідність набуття нового «причалу», ми змогли знайти гідну локацію, зберігши магазин в центрі Львова, але зробивши його краще колишнього.

В умовах наявного вибору приміщень прийняли рішення «кинути якір» в торговому центрі Роксолана, який на той момент був в процесі реконцепції і пошуку нових орендарів. Наші бажання щодо якісних змін повністю збігалися: ми також потребували кардинального оновлення магазина і його формату, який у попередній локації не змінювався близько 12-ти років.

Єдина підходяща для нас локація в даному торговому центрі була на третьому поверсі, що незвично ні для нас, ні для наших клієнтів. Однак нас не злякав цей факт, а бар’єри, що виникають, народжували креативні ідеї і нові можливості. З огляду на всі особливості приміщення, ми відкрилися в новому для нас форматі openspace. Це варіант планування приміщення, серед відмінних рис якого великий простір і повна відсутність перегородок.

Цей формат дозволив на меншій площі розмістити колишню кількість обладнання і товару. Завдяки відсутності скляних вітрин та відкритого простору ми змогли ефективніше використовувати торгові площі.

Крім цього, реалізували в магазині новий сучасний і креативний дизайн, а також світлові рішення, які покликані створити настрій і приємну атмосферу в магазині. Наші клієнти можуть купити все необхідне для дитини в одному магазині, на одному поверсі. При цьому мами з колясками можуть не турбуватися про підйом на поверх, бо ліфт виходить прямо в магазин. Потрапляє в торгову точку і потік відвідувачів ТЦ, що піднімається по ескалатору.

 

В самому магазині ми створили візуальний акцент на товарі та підтримуємо емоційний контакт. Обов’язково вітаємо кожного гостя, слідуючи стандартам обслуговування в мережі. Самим клієнтам подобається оновлений Антошка: торговий зал зі зручним зонуванням та логічним сусідством категорій товарів. Незважаючи на зменшення торгової площі ми змогли зберегти свій концепт: тут представлені всі категорії товарів, є простора перукарня, кімната матері і дитини і, звичайно ж, дитяча ігрова зона.

Впевнені, що на новому місці зможемо залучити нових клієнтів і радувати наших постійних гостей. Щомісячне зростання трафіку і конверсії – це підтвердження правильності обраного курсу.

Читайте також –

Антошка приглашает на «люмісвітну сторону» — с 1 ноября дисконтные карты покупателей становятся бонусными


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку