Андрій Андрєєв, ТРЦ Мегамолл: Другу чергу відкриємо у ІІ кварталі 2020 року

Андрій Андрєєв, ТРЦ Мегамолл: Другу чергу відкриємо у ІІ кварталі 2020 року

07.10.2019 08:10
  3784
Микола Маранчак

Якою буде друга черга ТРЦ Мегамолл, хто з операторів заходить і чого очікувати ринку торговельної нерухомості в найближчій перспективі.

Цей текст доступний також російською мовою

У Вінниці повним ходом триває будівництво другої черги ТРЦ Мегамолл. Об’єкт складатиметься з трьох рівнів і запропонує відвідувачам додаткові концептуальні переваги. Відповідно до програми реконцепції, розробленої компанією UTG, черга орендною площею 10 000 кв. м дозволить посилити склад орендарів і розважальну складову торгово-розважального центру. Крім того, завдяки розширенню об’єкт стане найбільшим у Вінниці. В інтерв’ю RAU керівник ТРЦ Мегамолл Андрій Андрєєв розповів про особливості другої черги, її операторів, результати роботи за перші три квартали 2019 року і про майбутнє вінницького ринку рітейлу та девелопменту.

– На якій стадії знаходиться будівництво другої черги? Вже можете назвати приблизну дату її запуску?

– Перебуваємо на стадії активного будівництва, намагаємося максимально вкластися в терміни. Запланована дата відкриття: ІІ квартал 2020 року.

– Розкажіть про особливості другої черги і наскільки її зовнішній вигляд буде відрізнятися від першої черги?

– Ми надали архітектурі оновлений вигляд, але в той же час друга черга з самого початку проектувалася з урахуванням колірного і архітектурного вирішення існуючої будівлі ТРК Мегамолл. В композиції фасаду будуть чергуватися глухі і повністю засклені елементи – таким чином отримаємо суттєве оновлення, але і збережемо всі ключові особливості споруди. Хочемо, щоб наші рішення захоплювали дух.

– Що нового друга черга запропонує жителям міста? Чи можна очікувати сюрпризи?

– Друга черга складатиметься з трьох рівнів. Верхній поверх ми повністю відведемо під розважальну частину. Тут розміститься найбільший в регіоні кінотеатр, дитячий розважальний центр і зона громадського харчування. Чи будуть сюрпризи? Безумовно! У нас безліч ідей і орендна площа під них в 10 000 кв. м.

– Кінотеатри активно змагаються інноваційними фішками при відкритті. Які особливості оператора в ТРЦ Мегамолл? Чи багато в місті кінотеатрів подібного рівня?

– 7-зальний кінотеатр Сінема Сіті буде першим в нашому місті і зможе вміщати до 1292 глядачів. Він буде оснащений новітньою технологією 4DX: більше 20 спецефектів дозволять глядачеві повністю зануритися в кінореальність. Такого вінничани ще не бачили! Кожен зал буде витриманий в оригінальній колірній гамі і особливій архітектурній стилістиці. Сучасне кінопроекційне обладнання, звукові системи, срібні екрани, зручні крісла неодмінно забезпечать кіноманам комфорт і задоволення від перегляду фільмів в Сінема Сіті. Крім цих інноваційних зручностей, у фойє кінотеатру можна буде знайти консешн-бари і лаунж-зони. Загальна площа об’єкта складе більше 2600 кв. м – це зробить новий кінотеатр найбільшим в регіоні.

– Кого ще можна очікувати в tenantmix другої черги? Чи будуть це оригінальні оператори / формати для міста?

– Другий поверх відведений під магазини одягу та взуття середнього цінового сегмента, що значно урізноманітнює пропозицію ТРЦ. На першому поверсі другої черги розмістяться великий фасадний ресторан і кілька універмагів. В рамках реконцепції також передбачено створення ювелірного кварталу.

– Наскільки розраховуєте збільшити трафік в ТРЦ Мегамолл після запуску другої черги?

– Запланована відвідуваність об’єкта після запуску – 23 400 осіб на день. Новий якірний орендар допоможе залучити в Мегамолл нову платоспроможну і готову до покупок аудиторію.

– Які плани в цілому стоять перед командою Мегамолл на цей рік? Наскільки вдається їх реалізувати? Які завдання передбачаються на наступний рік?

– Компанія продовжує розробляти нові проекти, спрямовані на зростання відвідуваності, конверсії і товарообігу. Один з таких результатів – помітне зростання відвідуваності галереї дитячого одягу, взуття та іграшок. На площі 2500 кв. м у нас представлені всі дитячі орендарі: Антошка, Будинок іграшок, Chicco, Bartek, IDEXE і Bembi. Троє з них, наприклад, стали призерами Retail&Development Business Awards 2019. Тобто ці бренди – не тільки кращі з точки зору покупців, але і з точки зору експертів.

Відкриття магазинів популярних брендів в нових форматах стимулювало зростання відвідуваності і товарообігу орендарів. Галерея електроніки ТРЦ Мегамолл взагалі не має рівних в місті і регіоні. У Мегамолл представлені Comfy, Алло, MOYO, Ябко, Цитрус – практично всі ключові рітейлери цього сегмента. Крім того, ще в ТРЦ присутні унікальні для міста і регіону бренди, такі як Sportmaster, Tally Weijl, Staff, ESOTIQ, Prego.

– На початок року в ТРЦ Мегамолл заявлялася рекордно низька вакантність. Яка вона зараз?

– Зберігається на рівні 1%.

– Чи була ротація орендарів за останній рік?

– Незначна, у зв’язку з реконструкцією ТРЦ.

– Який принцип формування орендної плати в ТРЦ Мегамолл?

– У нас змішаний принцип оренди.

– Яких результатів вдалося домогтися Мегамоллу за три квартали 2019-го? Що цікавого відбувалося?

– У нас висока маркетингова та івент-активність, орієнтовані на максимальне залучення орендарів і стимулювання купівельної активності. Хорошим результатом для себе вважаємо збереження стабільного високого трафіку. У нас відкрилися нові магазини – Цитрус, Actors, оновився Sportmaster. Цитрус розмістився на 677 кв. м на першому поверсі торгово-розважального центру і включає в себе інтерактивні зони віртуальної реальності, розширений асортимент електротранспорту та Цитрус Академію.

– Дайте оцінку рітейлу і девелопменту Вінниці: які особливості роботи в цьому регіоні, тенденції, чого чекати далі?

– Купівельна спроможність вінничан зростає, розвивається туристична інфраструктура. Учасникам ринку це дозволяє будувати більш довгострокові перспективи, ніж раніше. Вінниця – найкомфортніше в Україні місто для проживання і одне з найбільш привабливих – для інвестицій. Так що можна говорити лише про позитивні тенденції.

ТРЦ Мегамолл був і залишається ключовим місцем шопінгу для вінничан. У нас зосереджені практично всі ключові рітейлери, що працюють на українському ринку. Так що якщо і давати якісь оцінку рітейлу та девелопменту Вінниці, то тільки по зрізу операторів нашого торгово-розважального центру. І скоро їх стане ще більше.

– Що очікує на ринок торговельної нерухомості в найближчій перспективі? Які якісні зміни передбачаються?

– Всі спостерігають за розвитком мегамолів в столиці, за виходом світових рітейлерів на український ринок: H&M, Decathlon, POLO Ralph Loren, а незабаром і та ж IKEA – все це позитивні сигнали для нашого ринку. З найближчих перспектив – вихід цих брендів в регіони, і, будьте впевнені, Вінниця стане однією з перших. Ми готові до змін.

Читайте також

Вінницький ТРЦ Мегамолл: хочеш бути першим – постійно змінюйся


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14