
Новини FMCG за лютий: Forta у Львові, дизайнерський Сільпо під Києвом, Food Market заміть Novus та інші


Корейська культура підкорює світ вже не перший рік: феномен K-pop, нагорода Оскар за кінострічку “Паразити”, 142 млн переглядів “Гри в кальмара” на Netflix. Фахівці поштово-логістичної компанії Meest China з власної статистики за січень 2025 року поділились, які товарні категорії зараз найбільше цікавлять українців.
А своєї косметики у першому кварталі минулого року країна експортувала на $2,3 млрд, перевершивши на 20% свої показники за 2023 рік в такому ж періоді. Тож не дивно, що доставка товарів з Південної Кореї знайшла і в Україні своїх прихильників.
Лідирує поліграфія та канцелярія, яка була присутня в 25,9% поштових замовлень. Це книги, фотоальбоми, листівки, ручки та блокноти, наліпки, в тому числі з зображеннями K-pop айдолів, які родом з Кореї.
Ще майже чверть замовлень становлять товари з категорії K-beauty, а саме — догляд за обличчям (24,8%). Українці активно замовляють корейські маски, сироватки, креми, гелі й пінки для вмивання, пілінги та патчі. В цій категорії Корея дивує асортиментом, інноваційними формулами та цікавими інгредієнтами у своїх продуктах. Споживачам стало цікаво спробувати засоби з муцином равлика чи тигровою травою.
Також в замовленнях часто зустрічається декоративна косметика (12,9%). Тут все — від туші, олівців і тональних основ до тінтів, кушонів та флюїдів. А от засоби для волосся поки що мають менший попит — 2,8%.
Крім того, популярні до замовлення корейські вітаміни, харчові добавки, мінерали та екстракти — 4,7%.
Серед дитячих товарів (4,3%) в лідери вийшли декоративні фігурки та м’які іграшки.
Схожий попит має електроніка — 4,2%. В цій групі частіше замовляють кабелі, LED-стрічки, вебкамери й камери відеоспостереження, ліхтарики, жорсткі диски, запчастини до електроніки та радіодеталі.
Також варто згадати їжу, снеки та напої — 2,6%. Саме в Азії можна замовити їжу в таких смаках, які не представлені майже ніде в світі, як-от чипси з огірком.
Потенціал має і категорія автотоварів — 2%. Тут переважно замовляють кріплення, дверні замки, фари, фільтри, щітки-склоочищувачі, підшипники, колодки.
А от одяг (1,1%), аксесуари (1,7%) та господарчі товари (1,1%) поки що мають невеликий попит.
Втім, настрої покупців змінюються з трендами та збільшенням довіри до нових ринків. Так, за рік поштова доставка з Кореї від Meest China продемонструвала зростання приблизно на 324%.
Зростає й середній чек: якщо в січні 2024-го українці купували з Кореї приблизно на $92, то в січні 2025 — вже на $99,9 (без урахування доставки).
Довідка. Поштово-логістична компанія Meest China, яка входить до групи компаній Meest, працює з 2014 року та є лідером у доставці з Китаю в Україну. Спеціалізація – доставка товарів з Китаю у форматі поштових посилок для особистого користування, а також доставка комерційних вантажів для бізнес-клієнтів. Має представництва в Китаї, Узбекистані, Польщі, Німеччині та Україні та склади в Україні, Китаї, Японії та Південній Кореї. Наразі компанія доставляє вантажі з Китаю до десяти країн світу та надає послуги фрахту для доставки по всьому світу.
Компанія з перших днів вторгнення допомагає військовим, за що отримала подяку від ГУР МО України за систематичну допомогу та активну громадянську позицію у боротьбі за незалежність України.
Більше про компанію та послуги: https://meest.cn/.