Гаряча аналітика: топ товарів, які замовляють на varus.ua у спекотний період

Гаряча аналітика: топ товарів, які замовляють на varus.ua у спекотний період

09.08.2024 11:42
  1534
rau

Мережа супермаркетів Varus у власній аналітиці назвала товари, які українці найчастіше замовляють під час спеки на varus.ua.

Вода, лимонад чи пиво: що краще втамує спрагу

Очевидно, що літня спека — це передусім час, коли споживається найбільше холодних напоїв. Тож не дивно, що лідерські позиції у замовленнях припадають саме на них. Найчастіше в онлайн-замовленнях зустрічається пиво, мінеральна вода та  солодкі газовані напої. Перше місце займає пиво Corona — 2,84% та напій Coca-Cola — 2,50% у своїй категорії. Крім того, до переліку фаворитів серед напоїв також потрапили: вода Моршинська слабогазована, негазована та сильногазована.

Для втамування спраги також часто обирали фруктові та овочеві соки. У топі за кількістю замовлень — апельсиновий, томатний та ананасовий соки. А ось для п’ятничних вечорів у компанії, коли спека вже спадає, українці часто обирають слабоалкогольні напої: “Ром-Кола”, “Джин-Грейпфрут”, “Джин-Тонік”, сидр та інші.

Час для сезонних овочів

Поки є можливість насолоджуватись дарами літа, клієнти додають до своїх онлайн-замовлень сезонні овочі. В першу чергу це стосується молодої картоплі. Її замовляли 8,68% від загальної кількості замовлень в цій категорії. Наступний у списку — тепличний  огірок із 5,66%. Активно замовляли також:

  • Помідор рожевий Україна — 4,99%;
  • Помідор салатний Україна — 4,19%;
  • Кабачки — 2,41%.

Риба та морепродукти

Цікаво, що у літний сезон не втрачає свою популярність риба та різноманіття морепродуктів. Найчастіше серед онлайн-замовлень зустрічається королівська креветка — 10,75%, свіжоморожений хек та окунь  — 5,80% і 4,44% відповідно.

Незмінна класика

Влітку чи взимку, в спеку чи холод у замовленнях завжди знайдеться місце для бананів — 5,6%. Апельсини також нікуди не зникли зі списку обов’язкових покупок і займають 2,26% від усіх фруктів у цій категорії. Нектарини, лимони трохи менш популярні —  до 2%. Окремо варто сказати про кавуни, які з кінця липня набрали популярність у замовленнях клієнтів, а в серпні на них очікується найбільша кількість замовлень.

Молочна продукція також залишається в категорії класики. Лідером серед замовлень стало молоко ультрапастеризоване “ЖМЗ” — 4,62% від всіх замовлень в цій категорії. За ним серед лідерів є молоко ультрапастеризоване “Зоряна” — 2,93%, а молоко ультрапастеризоване “Яготинське”, ультрапастеризоване “Біла Лінія” та “Злагода” займають в середньому до 2% від загальної кількості замовлень.

Бажання дотримуватись здорового способу життя разом з прагненням перекусити зробили популярними інші молочні продукти — кефіри та йогурти. Найчастішезамовляли кефір 2,5% від “Яготин” та грецький йогурт 10% “На здоров’я”.

Яке морозиво рятує від спеки

Клієнти замовляють різні види літнього десерту. Серед лідерів як маленький формат, яким зручно перекусити, так і велика сімейна упаковка. За кількістю замовлень лідирують: морозиво сендвіч “Максімус” від ТМ Ласка , пломбір з джемом слива-малина “Біла Береза”, “Сніговик” плодово-ягідне в шоколадній глазурі від ТМ Хладик , пломбір в глазурі “Хрещатик”, Морозиво 1965 в шоколадній глазурі ТМ Лімо. Вибором номер один серед морозива в сімейній упаковці стало морозиво фісташка “Ла Джелатерія Італьяна”. Далі у списку розмістились інші смаки того ж самого бренду — диня, шоколадно-горіхове та манго.

Корисні овочі та фрукти, багато води та холодні смаколики — ось що по-справжньому рятує та допомагає пережити спекотні дні. Фахівці регулярно досліджують смакові вподобання клієнтів, щоб пропонувати їм більш персоналізовані знижки та спеціальні пропозиції.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку