Гаряча аналітика: топ товарів, які замовляють на varus.ua у спекотний період
Мережа супермаркетів Varus у власній аналітиці назвала товари, які українці найчастіше замовляють під час спеки на varus.ua.
Вода, лимонад чи пиво: що краще втамує спрагу
Очевидно, що літня спека — це передусім час, коли споживається найбільше холодних напоїв. Тож не дивно, що лідерські позиції у замовленнях припадають саме на них. Найчастіше в онлайн-замовленнях зустрічається пиво, мінеральна вода та солодкі газовані напої. Перше місце займає пиво Corona — 2,84% та напій Coca-Cola — 2,50% у своїй категорії. Крім того, до переліку фаворитів серед напоїв також потрапили: вода Моршинська слабогазована, негазована та сильногазована.
Для втамування спраги також часто обирали фруктові та овочеві соки. У топі за кількістю замовлень — апельсиновий, томатний та ананасовий соки. А ось для п’ятничних вечорів у компанії, коли спека вже спадає, українці часто обирають слабоалкогольні напої: “Ром-Кола”, “Джин-Грейпфрут”, “Джин-Тонік”, сидр та інші.
Час для сезонних овочів
Поки є можливість насолоджуватись дарами літа, клієнти додають до своїх онлайн-замовлень сезонні овочі. В першу чергу це стосується молодої картоплі. Її замовляли 8,68% від загальної кількості замовлень в цій категорії. Наступний у списку — тепличний огірок із 5,66%. Активно замовляли також:
- Помідор рожевий Україна — 4,99%;
- Помідор салатний Україна — 4,19%;
- Кабачки — 2,41%.
Риба та морепродукти
Цікаво, що у літний сезон не втрачає свою популярність риба та різноманіття морепродуктів. Найчастіше серед онлайн-замовлень зустрічається королівська креветка — 10,75%, свіжоморожений хек та окунь — 5,80% і 4,44% відповідно.
Незмінна класика
Влітку чи взимку, в спеку чи холод у замовленнях завжди знайдеться місце для бананів — 5,6%. Апельсини також нікуди не зникли зі списку обов’язкових покупок і займають 2,26% від усіх фруктів у цій категорії. Нектарини, лимони трохи менш популярні — до 2%. Окремо варто сказати про кавуни, які з кінця липня набрали популярність у замовленнях клієнтів, а в серпні на них очікується найбільша кількість замовлень.
Молочна продукція також залишається в категорії класики. Лідером серед замовлень стало молоко ультрапастеризоване “ЖМЗ” — 4,62% від всіх замовлень в цій категорії. За ним серед лідерів є молоко ультрапастеризоване “Зоряна” — 2,93%, а молоко ультрапастеризоване “Яготинське”, ультрапастеризоване “Біла Лінія” та “Злагода” займають в середньому до 2% від загальної кількості замовлень.
Бажання дотримуватись здорового способу життя разом з прагненням перекусити зробили популярними інші молочні продукти — кефіри та йогурти. Найчастішезамовляли кефір 2,5% від “Яготин” та грецький йогурт 10% “На здоров’я”.
Яке морозиво рятує від спеки
Клієнти замовляють різні види літнього десерту. Серед лідерів як маленький формат, яким зручно перекусити, так і велика сімейна упаковка. За кількістю замовлень лідирують: морозиво сендвіч “Максімус” від ТМ Ласка , пломбір з джемом слива-малина “Біла Береза”, “Сніговик” плодово-ягідне в шоколадній глазурі від ТМ Хладик , пломбір в глазурі “Хрещатик”, Морозиво 1965 в шоколадній глазурі ТМ Лімо. Вибором номер один серед морозива в сімейній упаковці стало морозиво фісташка “Ла Джелатерія Італьяна”. Далі у списку розмістились інші смаки того ж самого бренду — диня, шоколадно-горіхове та манго.
Корисні овочі та фрукти, багато води та холодні смаколики — ось що по-справжньому рятує та допомагає пережити спекотні дні. Фахівці регулярно досліджують смакові вподобання клієнтів, щоб пропонувати їм більш персоналізовані знижки та спеціальні пропозиції.