Алло – 25 років: факти про компанію, яких ви не знали

Алло – 25 років: факти про компанію, яких ви не знали

22.09.2023 08:00
  1546
rau

У вересні 2023 року компанія Алло відзначає 25 років роботи на українському ринку рітейлу та електронної комерції. За цей час Алло пройшла шлях від двох магазинів побутової техніки, які Дмитро Деревицький відкрив у 1998 році в Дніпрі, до великого гравця ринку – омніканального рітейлера та національного маркетплейсу.

Як повідомили RAU  у прес-службі компанії, тепер на allo.ua представлено мільйони товарів, а компанія наразі забезпечує роботою близько 3000 українців по всій країні. «Чверть століття роботи на ринку – саме по собі вже досягнення. За цей час стільки всього сталося: з’явилися смартфони, побутова техніка стала smart, українці стали купувати онлайн. Наша компанія вистояла в найважчі часи історії: ми пережили окупацію українських територій у 2014 році, пандемію, наразі, під час повномасштабної військової агресії, утримуємо лідерські позиції. Алло розвивається завдяки людям, з якими ми працюємо в команді, а загалом за 25 років в компанії працювало 41 600 співробітників! Я вдячний кожному з них за зроблений внесок в нашу спільну історію», – зазначив голова ради директорів ГК Алло Дмитро Деревицький.

На честь свого ювілею компанія нарахувала 25 млн Алло Грошей на персональні рахунки 100 000 клієнтів і пропонує всім безліч знижок у період з 15 вересня до 2 жовтня. А також згадує важливі етапи та цікаві факти з життя компанії.

Факти про компанію

Команда Алло об’єднує майже 42 000 українців. За весь час існування компанії працювало 41 600 співробітників. В Алло стрімке кар’єрне зростання: 1250 продавців очолили магазини мережі, а кожний сьомий отримав підвищення. Це стало можливим завдяки внутрішньому навчанню: в Алло створено 4800 внутрішніх курсів для розвитку.

Роздрібна мережа магазинів Алло: по 50 відкриттів та оновлень на рік. Наразі в 121 українському місті працюють 299 магазинів, створених у семи форматах. Найбільшу кількість магазинів (55) компанія відкрила та оновила у 2021 році. Найбільші за площею магазини Алло МАХ працюють у Києві у ТЦ Gorodok Gallery та у Дніпрі у ТРЦ МОСТ-Сіті – 631 кв. м та 520 кв. м відповідно. В 2023 році з’явився новий невеликий формат – Алло Express – точки видачі allo.ua.

Маркетплейс allo.ua та мобільний додаток: 2,5 млн товарів та 5 млн завантажень. У 2006 році запрацював сайт allo.ua, який згодом трансформувався у національний маркетплейс, де можна купити мільйони товарів від електроніки до меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту, в магазини Алло. Сьогодні аllo.ua – серед топ-25 сайтів України. На маркетплейсі можна придбати товари продавця Алло, а ще вибрати у 4500 категоріях товари партнерів-мерчантів. У мобільному додатку Алло купувати товари можна з 2016 року, такий шопінг у зручному форматі вже обрали понад 5 млн користувачів. Весною 2023 року у нього інтегрували СhatGPT для користування в Україні без реєстрації. Додаткові знижки у додатку роблять покупки ще вигіднішими.

Контакт-центр Алло: спілкування понад усе. Контакт-центр 15 років опікується замовленнями та питаннями клієнтів. За цей час експерти КЦ обробили понад 10 млн запитів, проговорили 120 000 годин та написали 97 млн слів у чатах. Співробітникам доводиться стикатися й з нестандартними запитами, як-от «допоможіть знайти гуманітарну допомогу».

Маркетинг Алло: мільйонні охоплення в соцмережах. Бренд Алло відомий в Україні завдяки неординарному креативу, який неодноразово було відзначено на конкурсах. Наприклад, у 2016 році заради новенького iPhone 7 від Алло українці офіційно змінювали прізвища на Айфон Сім. За 25 років Алло тричі вдосконалювала логотип, але жодного разу – назву. Компанія співпрацювала з Олексієм Дурнєвим, Лесею Нікітюк, Дмитром Шуровим та відомими тіктокерами. За новинами на акаунтах Алло у TikTok, Telegram, Facebook, Instagram, X, Youtube стежать мільйони користувачів. TikTok та Telegram компанії – у лідерах серед конкурентів завдяки актуальному та цікавому контенту. З 2019 року рітейлер має власну програму лояльності Алло Гроші.

За роки діяльності компанія спрямувала на благодійність та проекти корпоративної соціальної відповідальності близько 100 млн грн. Зокрема Алло співпрацює з БФ «Таблеточки», «Голоси дітей», «МАМА плюс Я», Товариством Червоного Хреста України, Superhumans Center, невеликими громадськими організаціями, лікарнями та активно підтримує ЗСУ. Для компанії є надзвичайно важливими добробут та здоров’я дітей та підлітків, а також питання інклюзивності та безбар’єрності.

Мільйони клієнтів довіряють Алло. Щороку мільйони українців здійснюють покупки в Алло. Один з найбільших чеків становив 500 000 грн: 21 грудня 2022 року було придбано п’ять зарядних станцій. А найстаршим клієнтом Алло став пан з Дніпра 1925 року народження, що зробив дві покупки на суму 10 547 грн. Алло має високий рівень довіри та лояльності клієнтів завдяки найкращим пропозиціям, офіційно ввезеному товару, високоякісному сервісу та низці додаткових переваг, зокрема абсолютно безкоштовній доставці замовлених товарів в магазини мережі.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку