Розширення маркетплейсу: Алло запускає продаж продуктів харчування і алкоголю
Один з лідерів українського ринку електроніки та гаджетів – компанія Алло – розширює товарні категорії в своєму інтернет-магазині.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як стало відомо RAU, омніканальний рітейлер розпочав продаж продуктів харчування і алкоголю на власному маркетплейсі allo.ua – одному з найбільш відвідуваних в Україні. Відповідну інформацію підтвердили в прес-службі групи компаній Алло.
«Ми дійсно запускаємо продаж їжі та алкоголю на allo.ua: на сайті вже є розділ «Продукти харчування та алкоголь». В період карантину ця категорія значно зросла: як в попиті наших клієнтів, так і з точки зору асортименту. До того ж, в період жорстких карантинних заходів ми приділили цій категорії особливу увагу і надали нашим покупцям можливість купувати на allo.ua продуктові набори для себе і близьких», – повідомили в прес-службі.
В компанії також уточнили, що поки розділ запущений в тестовому режимі й знаходиться у вкладці «Будинок і сад», так як зараз проводиться його якісне наповнення. Однак за кілька днів має з’явитися окрема вкладка на головній сторінці маркетплейсу.
«Ми вже зібрали солідну кількість категорій в цьому порталі: «Продукти харчування», «Алкоголь», «Спортивне харчування», «Дитяче харчування» та інші. Щодо асортименту та реалізації, можемо сказати, що товарні позиції в основному розміщені від наших партнерів у форматі marketplace. Всі партнери обов’язково мають ліцензію на роздрібну торгівлю, вся алкогольна продукція сертифікована і представлена від відомих світових та українських брендів, ми за цим слідкуємо», – додали в прес-службі Алло.
Зараз компанія робить акцент на продуктах з довгим терміном зберігання, таких як кава і чай, закуски і снеки, бакалійна група, кондитерські вироби. В той же час Алло планує розширювати асортимент продуктів харчування і доставляти їх клієнтам в найкоротші терміни.
Відзначимо, що в поточному році продаж продуктів харчування через інтернет запустили багато рітейлерів. Зокрема, на початку карантину, пов’язаного з епідемією коронавірусу, доставку продуктів додому спільно з компаніями АТБ і Нова пошта запустила Rozetka. Пізніше про запуск власної доставки також оголосили Сільпо, АТБ та інші великі гравці українського ринку рітейлу.
Довідка. Група компаній Алло була заснована в 1998 році, а зараз є лідером українського ринку персональної електроніки та смартфонів з часткою близько 30%. Група об’єднує велику роздрібну мережу, маркетплейс allo.ua, дистриб’юторську компанію Цифротех. Роздрібна мережа компанії представлена в усіх регіонах України. Географічне покриття Алло охоплює 140 міст країни. Крім магазинів під брендом Алло компанія управляє офіційними точками Mi Store в Україні, а також деякими торговими об’єктами мобільних операторів Київстар, Vodafone та Lifecell.
Читайте також –
Швидкий Сільпо: як за три тижні запустити інтернет-магазин і сервіс доставки