В Алло підбили підсумки: за 2023 рік ринок електроніки виріс на третину

В Алло підбили підсумки: за 2023 рік ринок електроніки виріс на третину

01.03.2024 08:15
  846
rau

В компанії Алло у 2023 році попит на ігрові приставки та аксесуари зріс на 100% в грошах, також у порівнянні з показниками 2022 року більш ніж на 50% зросли продажі ноутбуків, комп’ютерної та побутової техніки.

Як повідомили RAU у прес-службі компанії, покупки українців повертаються до звичайної сезонності та наближаються до довоєнного рівня. За підсумками 2023 року ринок електроніки зріс на 29% в гривнях порівняно із 2022 роком. За рік на третину зросли продажі побутової техніки, ігрових моніторів, приставок та  аксесуарів, жорстких дисків, ноутбуків, телевізорів, навушників та комп’ютерної техніки. У категорії «Мала побутова техніка» найбільше зростання продажів показали мультипечі, стайлери для волосся, пилососи, кавоварки та  електрогрилі.

У відповідь на тренди ринку Алло продовжує розширювати асортимент товарів. У 2023 році на сайті з’явилися 3D-принтери, а також було розширено асортимент тренажерів, масажерів та товарів для дому. У вересні компанія повернула на ринок смартфони Honor, що демонструють позитивну динаміку продажів, а у грудні було значно розширено асортимент телевізорів Sharp.

Автотовари – найдинамічніша категорія на маркетплейсі Алло

За підсумками 2023 року продажі товарів партнерів національного маркетплейсу Алло порівняно з обсягами продажів 2022 року зросли у категоріях автотоварів (+22%), товарів для активного відпочинку та туризму (+19%) і меблів (+13%). Для зручного керування асортиментом та цінами було вдосконалено кабінет партнера. Наразі маркетплейс працює над впровадженням для покупців можливості отримувати замовлення мерчантів у точках видачі мережі Алло.

Новий формат Алло Express та 15 нових шоурумів

В контексті розвитку e-commerce з літа Алло впроваджує новий офлайн-формат – точки видачі Алло Express: вже п’ять таких магазинів успішно працюють по країні. Впродовж 2023 року мережа Алло поповнилася 15 новими шоурумами. Нові торговельні точки з’явились у Трускавці, Новоселиці та Новояворівську, відновив роботу магазин у Нікополі. 

В Івано-Франківську та Києві було відкрито флагманські шоуруми Алло МАХ. Загалом на кінець року мережа Алло налічувала 305 точок у понад 100 містах України. Компанія збільшила в магазинах асортимент телевізорів, малої побутової техніки та товарів для геймерів, щоб у клієнтів був значно більший вибір.

Алло на ринку 25 років

Попри економічні кризи та події в країні, компанія Алло чверть століття робить все, щоб клієнти могли отримати потрібні товари, а понад 3000 співробітників мали стабільну роботу. Команда Алло зростає: у 2023 році до штату приєдналось на 42%  більше нових співробітників у порівнянні з 2022 роком. Торік Алло спрямувала на соціальні проєкти понад 20 млн грн та надала військовим товарів та знижок на суму 57 млн грн.

В планах на 2024 рік – відкриття нових точок Алло Express, презентація українському споживачеві світових інновацій, вдосконалення мобільного застосунку, втілення благодійних соціальних проєктів та допомога ЗСУ.

Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку