Алло підбив перші підсумки продажів тижня Чорної п’ятниці. Найбільше зріс попит на фотоапарати та меблі
Результати цьогорічних розпродажів кардинально відрізняються від минулорічного сезону Black friday. Зростання покупок йде по наростаючій, у пріоритеті – фотоапарати.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомив на своїй Facebook голова ради директорів групи компаній Алло Дмитро Деревицький, результати цього тижня розпродажів Чорної п’ятниці помітно відрізняються від минулорічних. Так, у 2020 році найбільший пік з трафіку та продажів припав на понеділок («спасибі» локдауну вихідного дня), а цього разу акція набирає обертів щодня з понеділка, причому і в онлайні, і в офлайні.
З того, що вже видно за перші три дні:
- Зросла середня вартість кошика в Алло на 12%, порівняно з такими ж днями акції минулого року – до 3694 гривень.
- Найбільша категорія в Алло – фотокамери. Цей факт дивує, особливо в епоху, коли практично в кожному смартфоні гарна камера, повернення до окремих пристроїв – цікавий тренд. Кількість покупок у категорії зросла у 21 раз (!) у порівнянні з аналогічним періодом 2020-го.
- Ще одна категорія на маркетплейсі Алло, яка раптово рвонула – меблі +181%.
“Подивився пропозиції на allo.ua і самому захотілося оновити робоче крісло. Дуже чекаю на саму п’ятницю та її результати!” – написав Дмитро Деревицький.
Читайте також –