
MBM My Home відкриває двері у ТЦ Щасливий Mall у Софіївській Борщагівці (+фото)


На сайті Алло, крім власних товарів, вже представлено близько 2500 мерчантів. Всього на сайті близько 2,5 млн. активних карток товарів.
Цей матеріал доступний російською мовою
Згідно з повідомленням Інтерфакс-Україна, група компаній Алло планує розвиток у форматі національного маркетплейсу. Про це заявив СЕО групи компаній Алло Максим Раскін у ході “Дніпровського економічного форуму”.
“Ми тепер національний маркетплейс, але це треба довести. Наше завдання – дати споживачам найкращий сервіс, розвивати екосистему, розвивати мобільний додаток, в якому споживач може замовити логістичні послуги, і фінансові сервіси, і використовувати програму лояльності, і найширший асортимент, за рахунок , зокрема, партнерів маркетплейсу”, – заявив Максим Раскін.
За його словами, компанія розділила свої послуги на окремі продукти, і у кожного продукту з’явився Product Owner.
“Ми почали працювати за принципом екосистеми, будувати для споживачів не тільки торговельні сервіси, а й супроводжуючі сервіси, такі як логістичний та фінансовий сервіси. Ми почали йти більше в технології, тому що усвідомили, що вихід у швидкість завжди супроводжується технологіями. І тут диджиталізація виходить на перший план”, – наголосив Раскін.
За його словами, зараз на сайті Алло, крім власних товарів, також представлено близько 2500 мерчантів. Всього на сайті близько 2,5 млн. активних карток товарів.
Довідка. ТОВ “Алло” створено у 1998 році. Станом на жовтень 2020 року мережа налічувала 345 торгових точок у 140 містах України. Алло є офіційним представником та дистриб’ютором Xiaomi в Україні. Перший монобрендовий магазин Mi Store був відкритий на початку 2017 року у Києві. Мережа налічує 30 точок у 14 містах.
Читайте також –
Мережа Алло відкрила свій найбільший магазин у київському ТРЦ Respublika Park (+фото)