
Плече підтримки: як уряд готовий допомагати бізнесу в подоланні кадрової кризи


Національний маркетплейс Алло розширює лінійку сервісів для покупців та продавців. Відтепер покупці можуть безпечно сплачувати карткою і за товари партнерів маркетплейсу Алло, які продають власні товари у понад 4000 товарних категорій. Сервіс «Оплата карткою» утримує кошти покупця до отримання замовлення і лише після нього зараховує їх продавцю.
Як повідомила RAU прес-служба мережі, безготівковий розрахунок за товари мерчантів Алло з’явився восени, до цього клієнти могли сплачувати за них тільки при отриманні замовлення. Торговці маркетплейсу вже додають безготівковий спосіб оплати до своїх товарів: за підсумками січня та лютого, такі мерчанти отримали збільшення замовлень товарів в середньому на 20%.
Безпечна оплата карткою за товари партнерів маркетплейсу Алло, які можна придбати на сайті allo.ua та у мобільному додатку Алло працює так:
Ця опція убезпечує клієнтів маркетплейсу та підвищує довіру до онлайн-покупок. Для продавців же впровадження безпечної оплати карткою позитивно впливає на збільшення відсотку замовлень товарів: за статистикою Алло, у тих партнерів, хто додав до способів оплати за товари «Оплату карткою», конверсія замовлень в оплату зростає до 95%, а кількість відмов одночасно зменшується.
Підключити безпечну оплату картою мерчант може самостійно в особистому кабінеті – потрібно додати спосіб оплати «Оплата карткою» до своїх товарів на allo.ua:
«Алло Маркетплейс надає якісний сервіс і покупцям, і партнерам. Безпечна оплата карткою – частина цього сервісу. За даними MasterIndex, вже 88% українців роблять покупки онлайн, і їх кількість постійно зростає: Кantar Україна зазначає, що 14% опитаних здійснили першу онлайн-покупку саме під час війни у 2022 році. Безпечність онлайн-платежів та впевненість у замовленні — важливий критерій для здійснення покупки. Із безпечною оплатою карткою клієнти Алло будуть впевнені у безпеці своїх платежів за товар та його отриманні, а продавці збільшать обсяги продажів», – зазначив керівник департаменту Алло Маркетплейс Денис Корецький.
Упродовж 2022 року українці продовжували активно використовувати платіжні картки для розрахунків: згідно із звітами НБУ, за травень – грудень 2022 року їх обсяг за сумою зріс на 40,5% у порівнянні з аналогічним періодом довоєнного 2021 року.
“На АЛЛО Маркетплейс працюють та продають у понад 4000 товарних категорій тисячі підприємців з усієї України. Маркетплейс є зручною платформою та додатковим каналом продажу, що допомагає підприємцям розвивати власний бізнес. Маркетплейс працює лише з надійними партнерами, зацікавленими у наданні високого сервісу та розвитку власного бізнесу. Маркетплейс Алло постійно покращує сервіс, впроваджуючи нові послуги не лише для партнерів, а й для мільйонів лояльних клієнтів, які щодня обирають та замовляють потрібні товари на сайті allo.ua та у мобільному додатку Алло”, – говорять в компанії.
Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.