Компанія Алло почала створювати інклюзивний контент та публікувати відео з перекладом жестовою мовою
З січня 2022 року національний маркетплейс Алло почав публікувати відео з жестовим перекладом українською на офіційному YouTube-каналі мережі. Створення інклюзивного контенту для соціальних мереж ― це один зі свідомих кроків компанії до інклюзивності, доступності, підтримки відкритості та безбар’єрності.
Формат відео з перекладом жестовою мовою ― легкі новини за тиждень в оновленій рубриці «Ізі Ньюз: Дайджест новин за тиждень». Це найцікавіші новини зі світу технологій, а також важливі події та презентації технічних новинок. Відео будуть виходити щотижня. Тож, відтепер й люди з вадами слуху зможуть дізнатися про новинки зі світу технологій, завдяки найпопулярнішому виду контенту – відео. Над проектом працює команда SMM Алло спільно з блогерами та перекладачами жестової мови. В планах компанії – поступово додати переклад і до відеооглядів.
«На канал Алла в YouTube підписано 700 000 людей, вже рік ми випускаємо відеоконтент лише українською мовою. Але для відео українською практично відсутня функція автоматичних субтитрів, а де є, перекладає некоректно, що робить неможливим его перегляд для людей із вадами слуху. Наша SMM-команда прийняла просте та елегантне рішення – переклад жестовою мовою, якою спілкуються понад 200 000 українців. Такий переклад – поки маленький крок до інклюзивності бізнесу, проте він важливий для нас», – підкреслив голова ради директорів ГК Алло Дмитро Деревицький на своїй сторінці у Facebook.
«Ізі Ньюз» від національного маркетплейса Алло з перекладом жестовою мовою можна дивитися на офіційному каналі:
Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з товарами – від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 140 містах України.
Читайте також –
Мережа Алло відкрила у 2021 році 47 магазинів, ще 3 з’являться до кінця року