День народження Алло: 23 роки та 23 млн гривень на знижки
У вересні національному маркетплейсу Алло виповнюється 23 роки. На честь дня народження компанія влаштувала грандіозну акцію та дарує своїм клієнтам знижки на загальну суму 23 мільйони гривень при купівлі товарів у магазинах Алло, на платформі allo.ua та у мобільному додатку.
Навряд чи знайдеться людина в Україні, яка не знає мережу Алло: наразі це понад 345 магазинів у 140-ка містах України, а платформа allo.ua є масштабним маркетплейсом із багатомільйонним вибором товарів і задає тон всьому українському ринку e-commerce. Алло вибирають за якісні товари, відмінний сервіс та прогресивний підхід до бізнесу. За 23 роки компанії вдалося побудувати цілу екосистему, заробити довіру мільйонів клієнтів і створити сильний бренд.
«90% компаній живуть менше ніж два роки, мало хто переходить межу у п’ять років. Нам же виповнюється 23, і ми впевнені: це тільки початок. Алло — це компанія, що дуже динамічно розвивається. Тільки за останній рік у нас з’явилася маса нових сервісів, супердоставка, найкраща бонусна програма, нові магазини. Ми стаємо ще більш технологічні. Секрет успіху — викладатися на максимум для своєї команди і для наших клієнтів. І святкуємо ми теж на максимум: подарувати клієнтам 23 мільйони гривень — це дуже драйвить», — говорить співвласник маркетплейса allo.ua і мультиканального рітейлера Алло Дмитро Деревицький.
Всі товари зі знижкою до 23-річчя Алло можна знайти на allo.ua та у мобільному додатку. У магазинах Алло на акцію вкажуть цінники. Також із будь-яким питанням можна звернутися до консультантів.
Довідка. Алло — це найбільший рітейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому та відпочинку — від косметики й інструментів до одягу і меблів — маркетплейс національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини у 140-ка містах України.
Читайте також –