
Який Київ на смак: як райони столиці формують свій гастропрофіль


Після тріумфального дебюту, який зібрав понад 2,7 млн ігрових сесій та очолив чарти безплатних додатків в App Store та Google Play, “Гусь Призолов” знову на арені: другий сезон культової акції стартує 22 травня і триватиме до 29 червня 2025 року.
Акція лояльності, розроблена у партнерстві з компанією Art Nation Loyalty — це поєднання колекційного продукту, гейміфікації та реальних виграшів.
“Гусь Призолов” – це унікальний фіджитал-продукт, що віртуозно поєднує колекційні іграшки, мобільний геймінг та реальні виграші. Механіка проста та захоплива: за покупку в Varus акційних товарів-партнерів ви отримуєте можливість придбати яйце-сюрприз зі знижкою 50% – лише за 99 грн.
Всередині приховано скарбницю емоцій та можливостей:
Мисливці за скарбами зможуть перевірити свою удачу, адже вони мають змогу знайти у “золотому” яйці ювелірну прикрасу з ексклюзивної колекції “Символи Життя” — шість вишуканих виробів, що втілюють головні життєві цінності: Мир, Життя, Віру, Мудрість, Удачу та Добробут.
Кожне яйце також містить унікальний QR-код з гарантованим криптобонусом від WhiteBIT. Усього в колекції вісім номіналів — від 1 USDT до приголомшливих 5000 USDT. Щоб їх отримати, гравцю потрібно пройти верифікацію на сайті WhiteBIT та зісканувати QR-код з картки. Коли на балансі гравця накопичиться необхідна сума, кошти стануть доступними для виведення на криптогаманець.
Крипта – це ще не все. Щотижня система визначає 1000 найактивніших гравців в мобільній грі Гусь Призолов і проводить серед них розіграш п’яти суперпризів:
Після кожного розіграшу рейтинг обнуляється, даючи всім рівні шанси на перемогу в наступному турі. Результати будуть опубліковані на сайті goose.gift.
Протягом акції всі охочі матимуть можливість пограти у безплатну гру “Гусь Призолов”, яка доступна в App Store або Google Play. Ви зможете керувати кумедним Гусем, який прагне зібрати подарунки на всіх рівнях. Проте йому постійно заважають набридливі бджоли, кажани, носороги та інші тваринки.
Додатково в грі чекають сертифікати від потужних партнерів: Foxtrot, Sweet.TV, EnglishDom, All Right, Віват, Територія мінімальних цін, Librarium та інших лідерів ринку.
Мережа Varus активно підтримує інноваційні підходи до взаємодії з покупцями і постійно шукає нові формати для створення емоційного клієнтського досвіду.
«Ми віримо в силу позитивних емоцій. “Гусь Призолов” — це не просто колекційна акція, а спосіб зробити покупки захопливими. Ми бачимо, як це працює — гра зближує з брендом, створює інтерес і дарує радість нашим клієнтам», — коментують у Varus.
Акція триває з 22 травня по 29 червня включно, але досвід минулого сезону показав: яйця розлітаються вдвічі швидше, ніж планувалося. Тож алгоритм дій простий: купуйте в Varus, забирайте яйце-сюрприз, скануйте код — і пориньте у вир захопливої гри та реальних виграшів.