Уже близько 30% договорів проходять перевірку ШІ: як Аврора застосовує штучний інтелект у робочих задачах

Уже близько 30% договорів проходять перевірку ШІ: як Аврора застосовує штучний інтелект у робочих задачах

Сьогодні
  354
Оксана Дудка

Штучний інтелект кардинально змінює підхід до роботи, беручи на себе частину рутинних завдань, звільняє час для вирішення задач, які потребують більшої уваги та творчості. В мережі Аврора команда юридичного департаменту вже делегує ШІ мінімум п’ять щоденних процесів. У планах — створити агента, який за лічені хвилини робитиме детальний аналіз договорів.

Штучний інтелект для щоденної роботи

Юридична робота часто поєднує складні аналітичні завдання з великою кількістю рутинних дій, які, в свою чергу, можуть вимагати креативної реалізації. Іноді потрібно сформувати пункт у договорі чи положенні, але натхнення бракує, а дедлайни тиснуть. У таких випадках команда юристів мережі Аврора активно використовує штучний інтелект. ШІ допомагає створити базове формулювання, яке спеціаліст потім доопрацьовує, розставляючи акценти й додаючи юридичні уточнення. Це суттєво економить час і сили, адже ШІ готує такий текст за хвилини. Загалом, близько 20–30% договорів проходять перевірку із застосуванням ШІ.

«Ми активно використовуємо штучний інтелект у своїй роботі як інструмент для аналізу, пошуку рішень і генерації нових ідей. Водночас ШІ не замінює людину – він не має власних цінностей, досвіду чи інтуїції. Його сила в іншому: залежно від задачі він може стати чудовим напарником, який допоможе пришвидшити рутинні процеси, або вимогливим критиком, що уважно перевірить ваші ідеї та підкаже, де можна вдосконалити результат», — розповідає керівниця договірного відділу Аврора Владислава Доценко.

Окрема сфера застосування штучного інтелекту — порівняльний аналіз. Це може бути аналіз законодавчих актів, документів чи внутрішніх положень. Завдяки інтелектуальним алгоритмам можна отримати детальне порівняння текстів, бачити відмінності та потенційні ризики, які було б досить складно помітити під час «ручної» обробки. Також ШІ довів свою ефективність в перекладі документів та текстів.

Юридична команда Аврора відзначає ШІ, як помічника і у виконанні точкових завдань: складання ділових листів, підготовка інформаційних матеріалів або навіть невеликих публікацій. Для юридичного департаменту ШІ став ефективним інструментом у копірайтингу. Підготовка дописів для внутрішніх новин, оформлення інформаційних оголошень для колег тепер займає значно менше часу. Також ШІ можна використовувати як підказку: який стиль краще використати, яке слово доречніше, як зробити повідомлення більш чітким і зрозумілим.

ШІ-агент і електронний архів: наступні кроки у цифровій трансформації

Зараз результативно працювати з ШІ та отримувати від нього дійсно корисні відповіді юридичній команді Аврора допомагають якісно складені промти. У той же час в компанії переконані — ШІ може бути ще ефективніший у щоденній роботі і вирішувати завдання комплексно.

Окремим напрямом роботи юридичного департаменту став проєкт електронного архіву. Аналіз ринку показав: жодне готове рішення не відповідає вимогам, адже головна потреба – автоматичне розпізнавання документів із витягом ключових метаданих (номер договору, дата, контрагент, предмет угоди). Саме тому внутрішня команда фахівців, зокрема спеціалісти R&D департаменту, долучились до розробки. Також залучено підрядника, який розробляє інструмент для інтелектуального розпізнавання тексту.

Перші результати тестування виглядають надзвичайно перспективними: система здатна не лише «читати» документи, а й одразу структурувати інформацію. Це відкриває можливість повністю відмовитися від ручного введення даних та перевести процеси архівування на рівень штучного інтелекту.

Юристи договірного відділу Аврора наразі працюють над створенням ШІ-агента, який  повністю автоматизує обробку договорів.

«Наша команда проходила навчання у Києво-Могилянській бізнес-школі, де розробляла прототип ШІ-агента. Ми працюємо в цьому напрямку, додатково залучаємо внутрішніх спеціалістів команди R&D та тестуємо нові ідеї технічної реалізації. Цілком можливо, що незабаром у нас з’явиться ще один член команди — наш персональний агент. Ми віримо, що майбутнє – це не протиставлення «людина чи ШІ», а співпраця, де людина формує мету й приймає ключові рішення, а штучний інтелект підсилює можливості, допомагає бачити ширше та діяти швидше», — ділиться Владислава Доценко.

Завдяки ШІ можна отримати швидкий доступ до аналітики, ефективніше проводити дослідження, працювати з великими масивами даних та завдяки цьому зосереджуватися на стратегічних завданнях. Таким чином штучний інтелект відкриває нові можливості для оптимізації робочих процесів.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку