Агромат відкрив зону плитки українських виробників
Нова зона плитки займає площу в 400 кв. м і є частиною комплексу Агромат на вулиці Булаховcького у Києві.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як уточнили в компанії, відкриття зони українських виробників плитки відбулося у вересні цього року. Директор з роздрібних продажів Агромат В’ячеслав Свірідов, коментуючи запуск нового формату, відзначив, що з введенням карантинних обмежень компанія зіткнулася з проблемою поставки товарів великих міжнародних брендів.
«Деякі виробництва призупинили роботу, закрилися кордони. В цей час українські компанії налагодили логістику і задовольнили потреби споживача достатніми об’ємами виготовлених матеріалів, хорошою якістю товарів і помірною ціною. Доля ринку керамічної плитки в Україні, що припадає на вітчизняних виробників, суттєво збільшується. Тому ми вирішили зібрати кращих в стінах Агромат і представити їх клієнтам у найбільш зручному форматі», – сказав Свірідов.
В компанії також зазначили, що на момент відкриття нової зони частка вітчизняної плитки в продажах мережі Агромат складає 33% в грошовому еквіваленті. «Ми працюємо з постачальниками, які змогли швидко адаптувати робочі процеси до умов карантину. Хочеться відмітити, що українські виробництва оснащені найсучаснішим обладнанням, що дозволяє їм виготовляти навіть великоформатні плити», – додала керівник департаменту закупівель плитки економ-сегменту Аліна Ковальчук.
Нагадаємо, Агромат – найбільший український імпортер керамічної плитки та сантехніки, меблів та освітлення для ванних кімнат і всього дому. Компанія працює більше ніж з 500 партнерами-дилерами. А її торговельна мережа нараховує 20 магазинів по всій Україні, інтернет-магазин, а також магазин в Батумі (Грузія), який відкрився у 2019 році.
Читайте також –