
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Національний маркетплейс Алло повернув до роботи 75% підприємців-партнерів, впровадив систему мотивації та гарячу лінію для продавців, а наразі вдосконалює особистий кабінет мерчанта.
Про це RAU повідомила прес-служба Алло. «Після початку повномасштабного вторгнення росії на територію України, через логістичні ризики більшість представників малого та середнього бізнесу мали складнощі з якісним виконанням онлайн-замовлень. Тому на прохання мерчантів-партнерів маркетплейс Алло відключив кабінети підприємців. Вже до середини квітня торгівці адаптувалися до реалій та повернулися до роботи на маркетплейсі Алло: МСБ налагодили власну логістику, перенесли склади та продовжили роботу в тих регіонах, де є можливість. Кількість замовлень товарів на маркетплейсі Алло почала зростати вже з липня. Наразі 75% підприємців з тих, що були зареєстровані на маркетплейсі до 24 лютого, повністю відновили роботу», – зазначає Наталія Панкратова, операційний директор ГК Алло та керівник маркетплейсу allo.ua.
Маркетплейс Алло продовжує розвиток та пропонує нові сервіси партнерам, підприємцям малого та середнього бізнесу, які продають товари на allo.ua:
«Попри все спостерігаємо реєстрації нових продавців, цьогоріч це вдвічі менше, якщо порівнювати період травень-серпень 2021 та 2022 років. Бачимо зростання реєстрацій партнерів у категоріях дім, сад, ремонт. Нові реєстрації – це добрий знак для економіки. Впевнена, що зміни, які вже впроваджено, та буде реалізовано до кінця року, сприятимуть покращенню роботи та зростанню прибутків підприємців, які продають на маркетплейсі, а також сприятимуть розвитку бізнесу й залученню нових партнерів», – підкреслює Наталія Панкратова.
Наразі ведуться роботи з оновлення особистого кабінету підприємця маркетплейсу Алло, в тому числі й дизайну. До кінця року буде вдосконалено блок управління товарами та цінами, тож підприємці зможуть самостійно управляти власними товарами, встановлювати ціни через особистий кабінет та бачити все, що стосується товарів: картку якого товару завантажено, на який встановлено акційну ціну тощо. Це дозволить підприємцям управляти товарами в ще більш зручному форматі.
Також триває робота й над тим, щоб клієнти мали змогу сплатити частинами за товари підприємців, які купують на маркетплейсі Алло.
Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України. allo.ua – тицяй що хочеш!
Читайте також