Яких успіхів досягла мережа Коло за сім років існування
Мережа магазинів Коло уже 7 років працює в Україні, забезпечуючи мільйони українців найнеобхіднішими товарами. Тепер Коло — трендсеттер формату “магазин біля дому”. Компанія є одним із лідерів українського ринку FMCG-ритейлу, активно розвивається, постійно запускає нові формати, експериментує та змінюється.
Коло — це комфортні магазини у форматі convenience store, найбільший із яких має площу 160 кв. м, а найменший — 28 кв. м. Попри формат компактних мінімаркетів, асортимент нараховує понад 3500 товарних позицій (SKU). Команда Коло обслуговує майже 60 000 гостей щоденно. Усього ж за 7 років клієнти мережі здійснили покупки 88 мільйонів разів (загальна кількість чеків у мережі).
Станом на початок 2024 року мережа Коло нараховує 240 магазинів у Київській та Одеській областях, а команда компанії складається з 1100 працівників — професіоналів власної справи.
Про те, як все починалося
Історія мережі магазинів біля дому Коло розпочалася 7 лютого 2017 року — день офіційного створення компанії, коли державними органами юридично було зареєстровано ТОВ «Арітейл». Тоді команда компанії вирішила активно розвивати новий на той час формат convenience store — лаконічні та зручні мінімаркети, покликані закривати основну потребу в продуктах харчування і товарах першої необхідності. Нова мережа, без перебільшення, розпочала формування в країні нової ритейл-культури, де фактор часу переважає над ціною.
Перший магазин Коло з’явився у Києві, і надалі перші кілька місяців мережа активно розвивалася саме в столиці. 28 червня 2017 року було відкрито перший магазин Коло в області — новий мінімаркет з’являється у Броварах. А вже за кілька років, 26 червня 2020 року, мережа відкриває перший магазин в Одесі.
Ефективність та якість логістики завжди були фокусом мережі Коло . Тому у травні 2019 року команда Коло запустила власний розподільний центр та логістичну службу. Адже задача компанії — доставляти до кінцевого клієнта якісну та свіжу продукцію.
На жаль, унаслідок ворожих обстрілів під час широкомасштабної війни в Україні були зруйновані 8 магазинів Коло у Київській області. Проте мережа швидко відновилася і продовжує розвиток — лише за останній рік було відкрито понад 20 нових магазинів.
Про розвиток Коло та плани на рік
Сьогодні мережа також активно розвиває власні торговельні марки, експериментує з форматами та розпочинає численні нові партнерства.
За 7 років піклування про клієнтів мережа Коло перемагала у низці рейтингів та номінацій: увійшла у топ-5 найбільших торгових мереж України, ставала лідером українського ринку FMCG-ритейлу за темпами розвитку, а також кілька років очолює рейтинг найкращих ритейлерів України в категорії «Магазини біля дому».
У 2024 році Коло планує продовжити експансію — відкривати нові магазини та заходити в нові регіони. Ціль компанії — бути №1 мережею магазинів біля дому в Україні, пропонуючи українцям можливість придбати продукти першої необхідності з максимальною зручністю, оперативністю та безпекою. Також Коло буде продовжувати розвивати ритейл-екосистему: мережа планує тіснішу співпрацю з українськими виробниками та постачальниками.
Мережа Коло є сумлінним платником податків: за 7 років роботи магазини компанії сплатили до державного бюджету понад півмільярда гривень.
Також компанія активно підтримує українських захисників. Загальна сума допомоги станом на кінець 2023 року сягнула 3,5 млн грн. Поза цим команда спрямувала на фронт велику кількість продовольчих на непродовольчих товарів для українських військових.
Працівники Коло активно долучаються до лав ЗСУ: у компанії ТОВ «Арітейл» майже 25% чоловіків-співробітників захищають країну. Компанія зберігає за ними робочі місця та виплати.
Ключові пріоритети на цей рік — підвищувати операційну ефективність та якість з огляду на зміни у логістичних ланцюгах, працювати з персоналом, безпековими аспектами функціонування мережі, перегляд асортименту та цінової політики з урахуванням фінансової та соціальної вразливості українців. Наша задача — відповідати головним потребам клієнтів у новій реальності. Попри нестабільність та виклики ритейлу в Україні мережа працює над тим, щоб її гості могли якісно і швидко отримати основну послугу — придбати продукти біля дому. Для клієнтів мережі магазини Коло є також пунктами незламності з огляду на можливість придбати найнеобхідніші продукти харчування та воду неподалік свого житлового комплексу. Доступ до продуктів — основна мета компанії. Клієнти мають бути певні, що магазини Коло — поруч, з достатньою кількістю якісних товарів.