40% онлайн-покупок в Алло припадають на мобільний застосунок

40% онлайн-покупок в Алло припадають на мобільний застосунок

2 дні(в) тому
  287
Оксана Дудка

Частка онлайн-продажів на маркетплейсі Алло зростає рік до року завдяки популярності мобільного застосунку. На кінець 2024 року 40% всіх онлайн-покупок на маркетплейсі припали саме на нього. Загалом користувачі завантажили застосунок Алло понад 7 мільйонів разів, залишивши схвальні відгуки і оцінивши його в App Store та Google Play на 4,8 балів.

Активно купують у застосунку користувачі у віці до 45 років, проте збільшується кількість прихильників мобільного шопінгу у віці 50+. Клієнти від 18 до 34 років – основні покупці в iOS-версії застосунку, їх частка становить 60%, ще 20% припадає на користувачів у віці 35-44 років, ще 20% – старші за 45. Серед користувачів Android-версії застосунку Алло 30% становлять покупці віком 35-44 роки, по 20% – у вікових категорій 25-34 та 45-54 роки. Доля жіночої аудиторії iOS-версії застосунку зросла та становить 53%. Доля користувачок пристроїв на базі Android не змінилася і залишається на рівні 40%. Топ міст перебування покупців – Київ, Дніпро, Львів, Харків, Одеса.

Переважна більшість клієнтів – понад 70% – забирають замовлені у застосунку товари поряд із домом чи місцем роботи у точках видачі замовлень маркетплейсу, які знаходяться у 120 містах України. Кожний четвертий клієнт вказує поштових операторів як зручний спосіб отримання покупки, а от решта віддає перевагу адресній доставці онлайн-замовлень кур’єром.

Щодо способів оплати онлайн-замовлення, то 60% оплат припадає на готівкові розрахунки у точках видачі замовлень, інші 40% – на безготівкові оплати включно з оплатою частинами та оформленням кредитів. 

За перші місяці року клієнти виявили інтерес до товарів як продавця Алло, так і мерчантів маркетплейсу у категоріях дрібної та великої побутової техніки, ноутбуків, телевізорів, планшетів, навушників, носимих ґаджетів, активного відпочинку та туризму, товарів для дому та смартфонів. Крім того, в середині травня з’явився трафік на картки товарів з електромобілями, які нещодавно стали доступними на маркетплейсі Алло. 

У топі покупок, зроблених у застосунку Алло з 1 січня 2025 року:

  • павербанк Baseus Bipow 20 Вт 30 000 мА·год;
  • навушники Redmi Buds 6 Play;
  • зарядний пристрій Samsung 25 Вт.

Застосунок Алло з усіма товарами Алло та партнерів доступний клієнтам маркетплейсу з 2016 року на Android та iOS. У 2023 році застосунок став повністю україномовним, а у 2024 році оновив дизайн. У застосунку користувачі можуть дізнатися про акції, знижки та найвигідніші пропозиції, крім того, є можливість отримати спеціальні знижки при купівлі певних товарів. Вибирати та купувати товари із застосунком легко, він значно покращує досвід мобільного шопінгу покупців маркетплейсу Алло. 

Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Від майстерні кінської упряжі до глобального символу розкоші та елегантності: історія успіху бренду Hermès

Від майстерні кінської упряжі до глобального символу розкоші та елегантності: історія успіху бренду Hermès

Як майстерність, позачасовий стиль та далекоглядне керівництво перетворили Hermès на імперію, що диктує модні тенденції,...
time icon  
  108
Усі новини ринку