
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


У 2024 році власники компаній і маркетинг-директори стикаються з новими викликами: виснаженням команд, кадровим голодом та черговою трансформацію маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та впровадження соціальних програм. Відповіді на складнощі сучасних реалій шукатимуть експерти 17-го Українського маркетинг-форуму.
Головна тема події — “Живучі. Природа стійкості українського бізнесу”.
Загалом на Українському маркетинг-форумі виступить понад 70 спікерів — ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу. Очікується більше 500 учасників — топ-менеджерів та власників українських та міжнародних бізнесів. Своїми кейсами поділяться такі компанії, як Eva, Fishka, Tabletki.ua, Yasno, Nova (Нова пошта), Укрзалізниця, Сільпо, Uklon, ПУМБ, Intertop Україна, Епіцентр К, Kiddisvit, MauDau, Apteka 9-1-1, MacPaw, Gunia Project та інші.
Серед ключових тем форуму — непростий шлях міжнародної трансформації українського бізнесу, принципи життєздатного лідерства, нові маркетингові стратегії і дієві комунікації в умовах війни, нові споживчі тренди, креативний підхід до проведення зборів та зміни на рекламному ринку.
Своїми думками поділяться власники та перші особи українських компаній, які адаптувалися до нових реалій і продовжують рухатися вперед:
Свіжі кейси під гаслом “Не нити, а робити” на події представлять маркетинг- та бренд-лідери наступних українських компаній:
Комунікаційні історії прозвучать від:
Вперше на УМФ – сесія Валерії Толочиної, Global Chief Marketing Officer Megogo, про креативні збори як український феномен. Про свої інсайти, підходи до креативу та помилки з маркетологами розкажуть:
Окрім цього, в рамках Українського маркетинг-форуму відбудеться велика дискусія «Український рекламний ринок 2024: бренди, гроші, люди» з Максимом Лазебником, генеральним директором Всеукраїнської рекламної коаліції.
Дізнатися про споживачів і те, як війна впливає на споживчі та культурні тренди Gen X, мілленіалів та Gen Z, можна буде зі спеціального дослідження Gradus Research, яке презентує на форумі Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research.
На учасників події також чекає вечірня нетворкінгова програма, виставкова зона, де компанії продемонструють колегам власні маркетингові продукти і технічні новинки, а також дедлайн-мен, відповідальний за ефективну організацію часу в межах заходу.
Із детальною програмою 17-го Українського маркетинг-форуму можна ознайомитися за посиланням: https://bit.ly/4cGvlkV
Генеральними партнерами заходу стали OMD Optimum Media Ukraine, лідер у сфері рекламно-комунікаційної індустрії в Україні та світі (генеральний бізнес-партнер), найбільший оператор електронних комунікацій Київстар (генеральний партнер), digital-агенція Promodo (генеральний партнер з маркетингу), і компанія VidZone Україна (офіційний партнер з ConnectedTV).
Довідка. Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра та аналізує засвоєні уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи та об’єднуємо найкращих. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst.