12 вересня, Київ, офлайн: RAU Workshop “Як ритейлерам бути ефективними в умовах економічної нестабільності”

12 вересня, Київ, офлайн: RAU Workshop “Як ритейлерам бути ефективними в умовах економічної нестабільності”

03.09.2024 10:45
  1685
rau

Асоціація ритейлерів України спільно з сервісом цифрових рішень для бізнесу “Вчасно” проведуть спеціалізований workshop “Як ритейлеру бути ефективним в умовах економічної нестабільності: інструменти, оптимізація процесів та управління кадрами”.

  • Дата: 12 вересня
  • Тривалість: 14:30 – 18:00 (реєстрація розпочинається о 14:00)  
  • Місце проведення: м. Київ, вул. Хрещатик, 25 (Kyiv Hall), локація слугує укриттям
  • Умови участідля представників ритейлу та ТРЦ

Реєстрація обов’язкова і триватиме до 11 вересня до 12:00.
Кількість місць обмежена.

Спікери зустрічі:

  1. Олег Чубаренко, директор департаменту правового забезпечення та бухгалтерського обліку мережі магазинів РОСТ
  2. Костянтин Юрченко, комерційний директор “Вчасно”
  3. Євген Кушнірчук, керівник “Вчасно.Каса”
  4. Алла Литвинченко, керівниця відділу продажу “Вчасно.EDI”
  5. Оксана Вус, продакт-менеджерка “Вчасно.ТТН”

Програма заходу

14:00 – 14:30 – реєстрація, вітальна кава

14:30 – 15:10 – Костянтин Юрченко, комерційний директор “Вчасно”, презентація: “Інструменти та лайфхаки в умовах віддаленої роботи та  у боротьбі з кадровим дефіцитом”

Тези виступу: 

  • автоматизація рутинних задач звільняє час та не потребує наймати додаткових співробітників;
  • яку роль ІТ рішення відіграють в лояльності співробітників;
  • сервіси які покращують роботу колег поза офісом;
  • економічна вигода для бізнесу, як порахувати

 

15:10 – 15:50 – Євген Кушнірчук, керівник “Вчасно.Каса”, презентація: “Недостатність кадрових ресурсів як стимул для розробки нових рішень”

Тези виступу:

  • як перевинаходити підходи до стандартних процесів;
  • кадровий голод як “драйвер” іновацій та оптимізації процесів.

 

15:50 – 16:20 – Кава пауза

16:20 – 17:00 – Олег Чубаренко, директор департаменту правового забезпечення та бухгалтерського обліку мережі магазинів РОСТ та Алла Литвинченко, керівниця відділу продажу “Вчасно.EDI”, презентація: “Як зменшити помилки та збільшити ефективність процесів, коли ваші ресурси обмежені”

Тези виступу: 

  • як зменшити помилки та зберегти високі стандарти, коли ваші ресурси обмежені;
  • як забезпечити безперервність процесів при мінімальних кадрових ресурсах.

 

17:00 – 17:40 – Оксана Вус, продакт-менеджерка “Вчасно.ТТН”, презентація: “Обовʼязкові кроки, які потрібно зробити при впровадженні електронної ТТН. Практичний досвід”

Тези виступу:

  •  аудит поточних бізнес-процесів;
  • матеріально-відповідальні особи та КЕПи;
  • побудова/підлаштування бізнес процесів для еТТН;
  • нюанси інтеграції з обліковими системами;
  • підготовка водіїв.

 

17:40 – 18:00 – завершення заходу, нетворкінг за чашкою кави

Реєстрація обов’язкова і триватиме до 11 вересня до 12:00

Кількість місць обмежена.

Не втрачайте нагоди дізнатися більше про ефективні інструменти для розвитку бізнесу в умовах економічної нестабільності!

Контактна особа з питань участі та реєстрації:

  • Наталя Підвишенна
  • клієнт-менеджерка Асоціації ритейлерів України
  • +380 50 313 74 53 / n.pidvyshenna@rau.ua

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку