
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Повне або часткове закриття торгового центру – ще не привід припиняти роботу керуючої компанії. В період, коли ситуація змінюється щогодини, починається гаряча пора управління, адаптації, вжиття заходів зі зменшення шкоди. У колонці для RAU рекомендації на цей скрутний час підготували спеціалісти компанії Watcom.
Чим саме має займатися керуюча компанія торговельного центру в період карантину?
Сценарії повинні бути різними, починаючи від базового до самого негативного, і, безумовно, повинні передбачати астання різноманітних ризиків, наприклад:
Все частіше ми чуємо це завдання в наступному формулюванні: утримати наявних орендарів потрібно за всяку ціну. З робочих інструментів можна відзначити такі:
Незважаючи на те, що відбувається, робота з потенційними орендарями повинна тривати. Це дозволить мінімізувати ризик збільшення частки вакантних площ після зняття обмежувальних заходів.
Відслідковувати надходження платежів потрібно безперервно і щодня. Лідируючі керуючі компанії зараз, безумовно, виявляють емпатію по відношенню до орендарів, намагаючись при цьому узгодити графік платежів. Якщо орендар кожен день, маленькими сумами, але платить, це показує його дисциплінованість, бажання залишитися в цьому торговому центрі, і він, швидше за все, зможе розраховувати на деякі поступки в подальшому з боку керуючої компанії.
6. Постійний моніторинг ситуації, обмін думками з іншими гравцями ринку. Ситуація зараз змінюється щогодини. Кожен день в силу вступають нові закони, укази, заходи підтримки бізнесу від (кого? чого?) уряду. Дуже важливо відстежувати всі зміни та реагувати на них своєчасно, приймаючи рішення в максимально стислі терміни.
7. Забезпечення постійної роботи торговельного центру. Торговий центр – «живий організм», і навіть при частково відкритих магазинах його потрібно обслуговувати, проводити клінінг, охороняти, забезпечивши при цьому безпеку здоров’я співробітників і відвідувачів торгового центру (контроль черг в магазинах і аптеках, контроль температури співробітників ТЦ і орендарів, надання дезінфікуючих коштів на безкоштовній основі, інформування про заходи безпеки (друковані та усні оголошення тощо)
8. Контроль виторгів орендарів. Отримання достовірних даних про товарообіг орендарів на щоденній основі особливо актуальне в кризовий час. На ринку Росії популярна автоматизована система збору продажів Sales Flow.
В першу чергу мова йде про контроль виручки функціонуючих орендарів: ресторани, що працюють на винос, салони зв’язку, продуктові магазини, аптеки чи оптики, магазини, які видають інтернет-замовлення. Якщо раніше орендарі неохоче погоджувалися встановлювати систему на їх касові апарати, то зараз більшість йдуть на зустріч, тому що їх прохання за орендними умовами задовольняються.
З орендарями, які закриті на карантин, можна проводити підготовчі роботи: підписання додаткових угод, переговори, анкетування або щось інше. Це дозволить максимально швидко стартувати установки після того, як всі відкриються.
9. Взаємодія з кредитуючої організацією (банком). Якщо ви розумієте, що у вас закінчуються кошти на покриття витрат, саме час підготувати документи і провести зустріч з банком з метою зменшення кредитного навантаження. Фінансові організації не зацікавлені в отриманні на баланс непрофільних активів. Тому банки можуть зробити підтримуючі заходи, такі як перенесення погашення тіла кредиту або відсотків, зниження вимог кредитного договору або інше.
10. Маркетингові ініціативи. Незважаючи на те, що маркетингові бюджети урізані, саму маркетингову активність не варто припиняти. Ось деякі поради з досвіду девелоперів:
Безумовно, кожна керуюча компанія сама вибирає свою тактику і стратегію виходу з кризи. До одним можуть бути застосовні всі перераховані поради, іншим частина з них буде неактуальна, одні вже у всю реалізовують антикризові плани, інші, навпаки, тільки зараз починають замислюватися «що ж робити». Найважливіше зараз, мабуть, розуміння, що ми всі перебуваємо в «одному човні», і діяти потрібно спільно.
Читайте також –
Новини ТРЦ: Ocean Plaza, Dream Town, Piramida, Gulliver та інші