
Ірина Коваль, Building Development: Ритейл-парк Obriy Peretyn – новий торговий центр у передмісті Львова


Три нових One Price, Агромат у Броварах, статистика продажів ІКЕА в Києві за рік, сервіс зворотної комунікації Епіцентр та інші новини рітейлерів, які продають товари для дому та затишку.
Цей текст доступний також російською мовою
Епіцентр впровадив систему управління клієнтським сервісом “Омніканальна платформа”, що дозволяє моментально реагувати на всі звернення клієнтів та підключає до зворотного зв’язку з клієнтами навіть топ-менеджмент компанії. Як повідомили RAU в прес-службі мережі, омніплатформа є власною програмною розробкою компанії Епіцентр К. Він стане своєрідним агрегатором відгуків клієнтів з усіх можливих каналів комунікації (Facebook, Instagram, Viber, Telegram, e-mail, Google Maps, форми зворотнього зв’язку, онлайн-чат, відгуки на товар на сайті, відгуки на магазин на сайті, App Store, Google Play, NPS-опитування).
Проект в тестовому режимі був запущений в кінці 2021 року, а з 5 лютого 2022 року запрацював в усіх торговельних центрах Епіцентр та Нова лінія. Згідно з першими результатами роботи, середня швидкість реакції на відгук становить 8 хвилин.
Національна мережа магазинів плитки та сантехніки Агромат відкрила перший магазин у Броварах. Як повідомила RAU прес-служба мережі, відкриття відбулось 29 січня за адресою вул. Київська, 282. Торгова площа магазину складає 710 кв. м. Тут представлений великий асортимент керамічної плитки, сантехніки, меблі й аксесуари для ванної кімнати, дзеркала, підлогове покриття та супутні матеріали для ремонту від світових та українських брендів.
Більшість продукції в торговому просторі презентована у вигляді готових рішень для ванної кімнати, оформлених професійними дизайнерами за останніми інтер’єрними тенденціями. Їхня мета — допомогти покупцю знайти саме свій дизайн та насолодитися процесом шопінгу. Магазин став 25-м у мережі.
Національна мережа магазинів OnePrice поповнилася низкою нових торгових точок. Перша з них відчинила покупцям двері у Києві на просп. Соборності, 4, друга – у Рівному на вул. Київська, 8 і ще одна – в Чернігові на просп. Миру, 32
Торговий асортимент магазинів налічує понад 10 000 товарів, які з кожним місяцем оновлюються новими пропозиціями. Тут, зокрема, представлені посуд і кухонні гаджети, косметика та засоби гігієни, дитячі товари, канцтовари, товари для тварин, інструменти та садовий інвентар.
За перший рік роботи в магазині міського формату IKEA в Києві продали 2,7 млн одиниць товарів та зафіксували 621 570 опрацьованих чеків. Про це RAU розповіли в компанії. IKEA склала рейтинг товарів, які користувались найбільшою популярністю серед українців. До найпопулярніших увійшли тарілки, стільці, свічки, лампочки та інше. Повний звіт по топ товарам – у нашій інфографіці.
Нагадаємо, свою діяльність в Україні IKEA почала 14 травня 2020 року з запуску онлайн-магазину, а вже 1 лютого 2021 року відкрила двері свого першої фізичної торгової точки в Києві. Онлайн-платформа за перший рік діяльності обробила понад 148 000 замовлень.
17 лютого під Львовом відкрився новий магазин оздоблювальних матеріалів для ремонту Лео Кераміка. Торгова точка знаходиться в селі Зимна Вода, кільцева дорога Львова. В асортименті представлені керамічна плитка, сантехніка, двері, ламінат, паркетна дошка, шпалери та освітлення. Наразі мережа налічує понад 30 магазинів в 23-х містах України. Компанія активно розвиває мережу фізичних об’єктів, впроваджує нові формати торгівельних точок, а також багато уваги приділяє розвитку онлайн-напрямку і власного інтернет-магазину.
12 лютого мережа магазинів українських товарів UAmade відкрила торгову точку у Харкові. Магазин знаходиться за адресою вул. Героїв Праці, 7 в ТРЦ Караван. В асортименті представлені оригінальні українські бренди одягу, аксесуарів, декору, солодощів, сувенірів та іншої продукції для дому і подарунків.
Читайте також
Новини DIY&Decor: Епіцентр, IKEA, JYSK, Offtop від Сільпо та інші