Новини логістики та e-commerce: власний логістичний оператор LPP, нові та старі партнери Zakaz.ua, український маркетплейс Made with bravery та багато іншого

Новини логістики та e-commerce: власний логістичний оператор LPP, нові та старі партнери Zakaz.ua, український маркетплейс Made with bravery та багато іншого

19.09.2022 08:45
  3145
Костянтин Симоненко

Польська LPP Group створила власну логістичну компанію LPP Logistics, Zakaz.ua почав співпрацю з WineTime та відновив доставку з Metro, EVO запустила Made with bravery – маркетплейс для просування українського експорту, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Цей матеріал доступний російською мовою

LPP створює власну логістичну компанію

Як повідомляє ресурс AllRetail, в серпні розпочала діяльність LPP Logistics, яка керуватиме мережею, яка наразі включає сім локацій у Польщі та за кордоном загальною площею майже 400 000 кв. м, а також обіцяє відкриття двох додаткових складів щороку. Нова компанія здатна оптимально розподіляти товари у великих масштабах і стати одним із найбільших логістичних операторів на польському ринку, не лише для потреб LPP.

“Повна комплексність послуг, що надаються, починаючи від морських перевезень, залізничних і автомобільних, складської логістики, навіть нашого власного митного агентства та регулярного розподілу товарів на майже 40 ринках, змусили нас прийняти рішення створити окремого логістичного оператора — LPP Logistics. Він відповідатиме за обробку обсягів, які сягають навіть десятків тисяч TEU, тобто 20-футових контейнерів, щорічно для імпорту та розподілу близько 400 мільйонів одиниць, у тому числі однієї чверті у відправленнях e-commerce”, — коментує президент LPP Logistics Яцек Куява.

У зв’язку з постійною високою динамікою продажів і географічно розосередженим бізнесом польського виробника одягу виникла необхідність децентралізації та розвитку дистриб’юторської мережі. Тому останні роки стали для LPP часом інтенсивної роботи над посиленням ефективності роботи.

Zakaz почав співпрацю з WineTime та відновив доставку продуктів із Мetro

Як повідомили RAU у прес-службі сервісу доставки, Zakaz.ua з 1 серпня почав співпрацю з мережею гастромаркетів WineTime. Асортимент онлайн-вітрини налічує понад 4000 товарів, проте найближчим часом ця кількість збільшуватиметься. Доставку продуктів здійснюють з гастромаркету, що знаходиться на проспекті Миколи Бажана, 1 Е. За словами CEO компанії Zakaz.ua Андрія Курського, невдовзі планується запустити доставку з гастромаркетів мережі також і в інших містах України.

Нагадаємо, WineTime – це українська національна мережа гастромаркетів, що як і Zakaz.ua, заснована у 2010 році. Основою асортименту є власний імпорт: різноманітні вина, міцні напої та гастрономія з десятків країн з Нового та Старого світу, а також локальні продукти від українських крафтових виробників. Рітейлер налагодив більше 150 прямих імпортних контрактів з європейськими виробниками, ексклюзивно поставляючи їх продукти на ринок України, а гастромаркети мережі працюють у 14 регіонах країни.

Також з 29 серпня сервіс, після вимушеної довготривалої паузи, відновив співпрацю з Metro Cash&Carry Ukraine та вже почав доставляти продукти в Києві одночасно з трьох торгівельних центрів мережі. Окрім кур’єрської доставки, також доступна функція самовивозу замовлень із торгівельних центрів Мetro у Києві, що розташовані за такими адресами: Кільцева дорога, 1 В (Теремки), проспект Петра Григоренка, 43 (Позняки) та вул. Сержа Лифаря, 2 А (Троєщина). Замовити доставку можна на сайті metro.zakaz.ua або у мобільному додатку. Асортимент товарів онлайн-вітрини налічує майже 12 000 SKU. Протягом найближчих тижнів у сервісі планують організувати доставку в інших містах України.

Kasta запустила безкоштовну доставку у відділення Нова пошта та Укрпошта за умовою підписки на Kasta Black

З 1 вересня модний маркетплейс Kasta запустив нові умови клубної підписки Kasta Black. Тепер доставка товарів при оплаті картою та зі складу Kasta будь-якою кур’єрською службою, доступною на сайті, безкоштовна. Щоб допомогти, покращити клієнтський досвід та зробити шопінг однаково вигідним для клієнтів у великих, малих містах та у селах України, Kasta суттєво змінила умови для власників Kasta Black.

З 1 вересня Kasta залишила попередні умови, але принципово покращила умови доставки. Відтепер підписка Black дає наступні переваги: безкоштовна доставка у всі відділення Нова пошта; безкоштовна доставка у всі відділення Укрпошта; безкоштовна доставка до 290 партнерських відділень Kasta Post+Укрпошта з примірювальними та безкоштовним поверненням товару, якщо не підійшло; 3% відсотки кешбеку з кожного замовлення на Kasta – ці кошти можна використати на наступну покупку або вивести на карту. Безкоштовна доставка та підвищений кешбек в Black діє на товари зі складу Kasta при передплаті карткою. Замовлення зі складу відправляються в день замовлення і доставляються дуже швидко. Вартість підписки Kasta Black становить 69 грн/місяць та 299 грн/рік (на 67% вигідніше, ніж купувати щомісяця).

Нова пошта обіцяє до 1 жовтня відкрити 80% мережі на Харківщині

Як повідомляє Інтерфакс-Україна, Нова пошта відновлює роботу в деокупованих містах Харківської області, зокрема відкрила відділення в Чугуєві, про що написав співзасновник компанії Володимир Поперешнюк на своїй сторінці у Facebook. “Загалом під окупацією в Харківській області перебувало 170 відділень. Уже до 1 жовтня ми відкриємо 80% мережі, протягом 30 наступних днів відновимо 120%”, – написав він, додавши, що компанія збільшить і покращить довоєнну мережу.

На звільнених територіях в Харківській області знаходиться 170 відділень Нова пошта у 149 населених пунктах. Більшість відділень компанії дуже пошкоджені або напівзруйновані. Для їх відновлення Нова пошта вже направила 50 млн гривень. На деокупованих територіях, де немає можливості швидко відновити роботу стаціонарних відділень через руйнування, компанія відкриває мобільні відділення зі своїм модулем Starlink та генератором для мешканців, аби кожен міг приєднатися безкоштовно до мережі інтернет та підзарядити свої гаджети.

Нагадаємо, що з 12 вересня Нова пошта відновила роботу у Чугуєві (стаціонарне відділення за адресою вул. Героїв Чорнобильців, 50 А) та в місті Балаклія Харківської області (вул. Жовтнева, 18)

Укрпошта відновлює роботу у звільненій Балаклії

З 13 вересня Укрпошта також почала відновлювати роботу в звільнених містах Харківської області. Пересувні відділення Укрпошти першими поїхали в Граково та Балаклію і почали роботу на базі стаціонарних відділень, які працювали там до війни. Поки в Балаклії працюватиме три відділення поштового зв’язку, які надаватимуть базові фінансові послуги.

Пересувні відділення закриють на початку потреби людей, перш за все, отримання пенсій. Гендиректор Укрпошта Ігор Смілянський каже, що вже йде ревізія стаціонарних відділень, також найближчими днями планується відновлення доставки посилок. Окрім того, із вересня ще 51 пересувне відділення Укрпошта почали працювати у Вінницькій, Дніпропетровській, Сумській та Житомирській областях. З початку війни Укрпошта запустила 520 пересувних відділень поштового зв’язку. А загалом по країні вже їздить на маршрутах понад 1700 пересувних відділень.

EVO запустила маркетплейс Made with bravery

Як повідомляє сайт ain.ua, українська продуктова ІТ-компанія EVO за підтримки Visa, Banda, Міністерства цифрової трансформації та Міністерства закордонних справ створила маркетплейс Made with bravery — маркетплейс, на якому продаються виключно товари, виготовлені в Україні. Мета продукту — популяризувати українське за кордоном та сприяти експорту українських товарів, таким чином допомагаючи українському бізнесу задля відбудови України.

На маркетплейсі для просування українського експорту представлені речі різноманітних категорій для різних віку та статі: одяг, взуття, аксесуари, товари для дому. А також їжа та напої, які мають довгий термін придатності та можуть доставлятися. Made with bravery доставляє замовлення до багатьох країн світу. Із їхнім повним переліком можна ознайомитися за посиланням.

Доставку товарів за кордон здійснює Укрпошта. Терміни доставки до конкретної країни світу визначаються правилами роботи поштового оператора. Продавати свої товари можуть українські виробники, які відповідають певним вимогам. Ці вимоги перевіряються при реєстрації. Зокрема, кандидати мають зарекомендувати себе на ринку України як виробник/продавець товарів високої якості. Бренди мають бути представлені у соціальних мережах, мати гарні фото та опис товару. У пріоритеті  — виробники унікальних, автентичних речей.

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce: мільйонні борги Rocket, оренда складів від Rozetka, вихід Нова пошта в Польщу та багато іншого


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку