Як вінницький ТРЦ Мегамолл зумів отримати 100 000 контактів з користувачами за місяць
Щоб зацікавити користувачів соціальних мереж і привернути додаткову увагу, ТРЦ Мегамолл запросив для просування брендів відомих мешканців Вінниці. Кейсом з rau.ua поділилася прес-служба ТРЦ Мегамолл. Як розповіла Анастасія Персидська, керівник відділу маркетингу і PR торгівельно-розважального центру, у проекті, метою якого було привернути увагу користувачів соціальних мереж, взяли участь вісім брендів, представлених в ТРЦ. Їх презентували … Читати далі Як вінницький ТРЦ Мегамолл зумів отримати 100 000 контактів з користувачами за місяць
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити