Майже в десятку: найкращі роботодавці в рітейлі України за версією Delo.ua

Майже в десятку: найкращі роботодавці в рітейлі України за версією Delo.ua

03.11.2021 08:15
  814
Костянтин Симоненко

За версією порталу Delo.ua серед кращих українських брендів роботодавців: МХП, Нова пошта, АТБ, WOG, Eldorado, EVA, ОККО, Епіцентр, Brocard.

Цей матеріал доступний російською мовою

Багатопрофільне бізнес/медіа бюро ekonomika+ презентувало новий випуск журналу “Топ-100. Рейтинги найбільших”, де було названо найкращих роботодавців України. Рейтинг найкращих роботодавців формувався за сумою оцінок експертного журі (60%) та редакційної колегії (40%). Серед експертів: топ-менеджери відомих міжнародних та вітчизняних компаній, що спеціалізуються на пошуку та оцінюванні персоналу, працюють у сфері управління людським капіталом.

До лонг-листу рейтингу “Найкращий бренд роботодавця” увійшло майже 200 провідних компаній України, з яких лише 30 стали фіналістами рейтингу. Як виявилося, розвиток та навчання персоналу тепер головні критерії формування привабливого бренда роботодавця.

RAU вибрала зі списку кращих брендів роботодавців, пов’язаних з рітейлом. Всього таких набралося 9 компаній з 30 представлених фіналістів.

Торік у МХП працевлаштувалося 7000 людей. Протягом 2021 року холдинг активно розбудовував нові бізнеси у сфері кулінарії та рітейлу, забезпечуючи кадрами нові частини свого бізнесу. В МХП активно використовують дистанційне навчання персоналу. Торік його пройшли 2800 співробітників. У проекти корпоративної соціальної відповідальності холдинг інвестував у 2020 році понад 200 млн грн.

Нова пошта — лідер експрес-доставки. Компанія динамічно зростає щороку. Відкриваються нові відділення, розвивається мережа поштоматів, будуються автоматизовані сортувальні термінали та створюються нові робочі місця по всій країні. Компанія робить суттєвий внесок в економіку та входить до топ-20 найбільших платників податків.

Нова пошта є одним із найбільших роботодавців України у галузі логістики. Компанія гарантує офіційне працевлаштування, усі соціальні виплати, а також надає всім своїм співробітникам медичну страховку.

Корпорація АТБ — один із найбільших роботодавців. Товарообіг щороку зростає, торговельна мережа розширюється: у ній вже понад 1200 магазинів. АТБ приділяє велику увагу розвитку професійних якостей персоналу, дотриманню ним корпоративних норм та високому рівню відповідальності. Співробітники корпорації, що обіймають адміністративні посади, та ті, хто працює у торговельній мережі, отримали професійну підготовку у навчальних центрах компанії.

WOG — одна з найбільших монобрендових мереж автозаправних комплексів в Україні. Це ще й WOG market і WOG cafe. Співробітники HR-підрозділів компанії поділяють позицію стосовно того, що персонал — найцінніший капітал компанії, орієнтованої на високу якість обслуговування клієнтів. WOG керується принципом, що з поваги до кожного співробітника, прозорості та надійності роботодавця починається повага до клієнта.

Менеджмент компанії Eldorado переконаний, що визначальним чинником зростання та розвитку компанії є команда, тому потрібно навчати кожного співробітника. Концепція розвитку персоналу в Eldorado передбачає проведення внутрішніх тренінгів, залучення найкращих експертів до корпоративного навчання, організацію участі співробітників у зовнішніх заходах. У компанії підтримують також наставництво та самонавчання. Результат такого підходу — майже 20% співробітників працюють у компанії понад п’ять років.

Лінія магазинів EVA — одна з найбільших і найдинамічних роздрібних мереж в Україні. Лише торік компанія “Руш” відкрила 74 нові магазини. У мережі вже понад тисячу торговельних об’єктів по всій країні. Компанія також активно розвиває онлайн-продажі. Щороку до навчання за різними форматами залучають понад 9000 співробітників. У корпоративній грі “EVAманія” беруть участь майже 12 000 працівників роздробу. Усі HR-функції диджиталізовані. Діє комплексна програма розвитку керівних кадрів в умовах віддаленої роботи, у 2021 році стартував новий корпоративний курс щодо вдосконалення їх управлінських навичок. Проект з крос-функціональної взаємодії переформатовано у бізнес-гру “Всесвіт сервісу”. Компанія планує й надалі активно впроваджувати гейміфікацію у програми розвитку персоналу.

Група ОККО — це АТ “Концерн Галнафтогаз” та понад 10 інших, афілійованих із концерном компаній, які здійснюють постачання та продаж пального і супутніх товарів у мережі АЗК ОККО. Керівний принцип групи: працівники — це головний інтелектуальний капітал компанії, носії корпоративних цінностей та амбасадори бренда ОККО. Тому для кожного працівника компанія намагається створити оптимальні можливості для навчання, кар’єрного зростання й професійного розвитку. ОККО також впроваджує та підтримує екологічні ініціативи персоналу та клієнтів, реалізує соціальні проекти для підвищення безпеки на дорогах.

Група компаній Епіцентр об’єднує сучасні торговельні мережі Епіцентр, Нова лінія та Інтерспорт, а також декілька виробничих та інших компаній. Це один із провідних роботодавців країни, який продовжує створювати чимало нових робочих місць. Група забезпечує гідну оплату праці, соціальні пакети працівникам та кар’єрне зростання. 95% керівників магазинів Епіцентр зросли у компанії. Рітейлер активно підтримує розвиток спорту в Україні, веде кілька соціально-освітніх та екологічних проектів.

Компанія “Брокард-Україна” — це мережа магазинів Brocard преміальної косметики та парфумів, а також декілька мереж торгівельних просторів нішевої косметики. Компанія пропонує прийнятні умови праці для 1200 професійних продавців-консультантів по всій Україні. Невід’ємною частиною стратегії компанії є інтеграція принципів корпоративної соціальної відповідальності як основоположних правил її діяльності. Brocard вважає запорукою свого успіху умови, які сприяють розвитку особистих і професійних якостей працівників.

Читайте також –

Топ-5 кращих HR-директорів в українському рітейлі за версією Delo.ua


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку