Катерина Огуряєва, Сільпо: Гість готовий платити більше, якщо цінність продукту вища за ціну
Директор з маркетингу мережі Сільпо про емоційний маркетинг, клієнторієнтованість, напрямок Retailtainment, дизайнерські супермаркети та плани на наступний рік. Читати російською мовою Директор з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва називає усіх покупців виключно “гостями”. Емоційність мережі проявляється у дизайні точок, у комунікації, і навіть кур’єрів романтично називають «смаковершниками». Про всі цінності Сільпо, соціальну спрямованість та рітейл у … Читати далі Катерина Огуряєва, Сільпо: Гість готовий платити більше, якщо цінність продукту вища за ціну
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити