Репутація супермаркетів: наскільки торгові мережі відповідають очікуванням споживачів
Можливий вихід Lidl в Україну стане “керованою кризою”, яка повністю змінить розстановку сил і сприятиме розвитку українського ринку рітейлу. Цей матеріал також доступний російською мовою Чи готові до такої перестановки вітчизняні гравці у своїй авторській колонці на порталі delo.ua проаналізував засновник ReputationLabTM (Ukraine) Андрій Кашпур. Ще у грудні 2019-го, ознайомившись із дослідженнями “Репутація супермаркетів”, одного … Читати далі Репутація супермаркетів: наскільки торгові мережі відповідають очікуванням споживачів
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити