Якірними орендарями дніпровського ТРЦ Neo Plaza будуть Varus, LPP, Mister Cat і 5-зальний кінотеатр

Якірними орендарями дніпровського ТРЦ Neo Plaza будуть Varus, LPP, Mister Cat і 5-зальний кінотеатр

24.04.2019 04:00
  326
Ukrainian Retail Association

Якірним fashion-оператором ТРЦ Neo Plaza, відкриття якого заплановано в Дніпрі на осінь 2019 року, став польський оператор LPP. Він планує відкрити в ТРЦ магазин Cropp і найбільший в країні Sinsay в новому форматі.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба консалтингової компанії JLL, яка виступила консультантом угоди з оренди приміщень під магазини LPP в ТРЦ Neo Plaza. За її інформацією, польська рітейлер орендував 2300 кв. м на другому поверсі комплексу.

«Ринок Дніпра я вважаю в цілому недооціненим: попит на якісний і різноманітний шопінг в місті однозначно є. Neo Plaza знаходиться в оточенні найбільших вищих навчальних закладів міста, тому концепція ТРЦ розрахована на те, щоб об’єкт став магнітом для молоді. У споживачів, особливо у молоді, є постійний попит на нові та доступні міжнародні бренди, зокрема в сегменті одягу і взуття. Для комфортного проведення часу ми запропонуємо нашим відвідувачам нові формати – edutainment і foodtainment, які дозволять одночасно поєднувати їжу, розваги та навчання», – коментує Артур Ванян, генеральний директор компанії Joint Industrial Park, яка виступає девелопером об’єкта.

Виходячи з концепції ТРЦ, в Neo Plaza відкриються два магазини популярних молодіжних брендів групи LPP – Cropp (більше 800 кв. м) і Sinsay, який вперше представить на українському ринку оновлений формат площею близько 1500 кв. м. Також на другому поверсі Neo Plaza з’явиться магазин найбільшого польського виробника взуття та аксесуарів CCC.

Окрім цього, якірними орендарями ТРЦ стануть продуктовий супермаркет Varus (3000 кв. м) з широким асортиментом свіжої та якісної продукції, оновлений 5-зальний кінотеатр Кіно Тема на 680 місць, а також піцерія Mister Cat (1000 кв. м).

«Запорука успіху будь-якого проекту – грамотне позиціонування і вибір правильної ніші. Концепція дозволить ТРЦ Neo Plaza залучити свою унікальну аудиторію і бути успішним. Разом з командою девелопера ми фокусуємося на залученні популярних у молоді брендів і нових для Дніпра форматів, таких як Cropp і Sinsay, тим самим формуючи пул орендарів для нового покоління споживачів», – говорить старший консультант відділу торгових площ компанії JLL (Україна) Дмитро Дудар.

В JLL також нагадують, що загальна площа ТРЦ Neo Plaza складе 24 500 кв. м, з яких 14 300 кв. м будуть торговими і 1400 – офісними. Для гостей комплексу також передбачена парковка на 205 машиномісць.

Відзначимо, що ТРЦ Neo Plaza раніше працював під вивіскою Материк. Торговий центр відкрився в 2006 році, а навесні 2018-го був закритий на реконструкцію.

Читайте також –

Торгова нерухомість Дніпра: курс на реновацію


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  186
Усі новини ринку