МО! Для private lable морозива мережі Сільпо розробили незвичайну упаковку
Команда Spiilka Design Офіс розробила концепт айдентики і упаковки для морозива «МО» від мережі супермаркетів Сільпо, зберігши мінімалістичний стиль рітейлера. Як пише mmr, для створення концепту креативщики використовували перші дві букви слова «морозива». Креативна команда Сільпо спільно з партнерами продовжує дивувати і радувати українців оригінальними ідеями. Раніше фантазія креативників в основному була орієнтована на інтер’єр … Читати далі МО! Для private lable морозива мережі Сільпо розробили незвичайну упаковку
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити