LeBoutique 2:0: як змінять маркетплейс власники мережі ТРЦ Караван і чому його продали
Навіщо група DCH Олександра Ярославського, яка управляє мережею ТРЦ Караван, придбала LeBoutique, які трансформації очікують на маркетплейс, хто ним тепер управлятиме і чому власники продали свій проект. Цей текст доступний також російською мовою На початку лютого стало відомо, що група DCH придбала у приватних інвесторів 100% корпоративних прав інтернет-магазину LeBoutique. RAU пригадала шлях становлення проекту … Читати далі LeBoutique 2:0: як змінять маркетплейс власники мережі ТРЦ Караван і чому його продали
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити