Як ми поліпшили життя клієнтів, запустивши хмарний сервіс. Історія компанії Хорошоп

Як ми поліпшили життя клієнтів, запустивши хмарний сервіс. Історія компанії Хорошоп

29.03.2018 07:20
  863
rau

Що змінилося в програмі підтримки інтернет-магазинів від Хорошоп, і чому хмарні сервіси відкривають для клієнтів нові можливості.

Хорошоп – це хмарна платформа для інтернет-магазинів. Надає широкий функціонал, інтеграцію з найпопулярнішими сервісами (обліку, доставки, оплати, CRM і ін.), А також гнучкі настройки, необхідні для успішного SEO-просування.

Ми займаємося створенням інтернет-магазинів вже 8 років. Спочатку ми працювали як веб-студія – створювали інтернет-магазини з нуля, потім продавали коробочки рішення і розміщували сайти на сторонньому сервері. А в кінці 2017 років запустили хмарний сервіс з розміщенням клієнтських сайтів на наших серверах і щомісячною оплатою.

Весь час існування компанії ми намагалися знайти оптимальне рішення для клієнтів. Таке, щоб вони змогли швидко отримати максимальний функціонал за доступною ціною і мали всі умови для розвитку бізнесу. З впровадженням хмари нам вдалося зберегти старі переваги Хорошоп, такі як швидкість запуску, широкий функціонал і невисока ціна. А також додати кілька нових переваг: більш висока швидкість роботи і автоматичні оновлення.

Як працювали раніше і чому вирішили відмовитися від старого формату

Раніше ми створювали сайти на базі власної CMS і розміщували їх на сторонніх серверах. Ми підтримували й оновлювали сайти безкоштовно протягом всього терміну їх життя. Однак для отримання оновлення клієнтам доводилося писати запит в службу підтримки і чекати своєї черги на оновлення, яке проходить в напівавтоматичному режимі із залученням сисадміна та тестувальників.

При старому форматі ми занадто багато часу витрачали не тільки на оновлення, а й на помилки, які виникали через налаштування і проблеми на різних сторонніх серверах.

Хоча такі помилки не торкалися безпосередньо Хорошоп, шукати причину і виправляти їх доводилося нам. Це забирало багато часу наших фахівців.

Чому хмара краще коробкового рішення?

  1. Оновлення стали автоматичними для всіх. Стежити за графіком оновлень клієнтам на хмарі не потрібно, як і писати запит на підтримку. Все відбувається автоматично. А про те, що змінилося, ми розповідаємо в своїх розсилках.
  2. Більше часу для розробки нових функцій. Час, що звільнився, витратимо на розробку нових функцій, про які давно просили наші клієнти.
  3. Більш висока швидкість завантаження сторінок. Ми працюємо над покращенням цього показника постійно. При старому форматі роботи для сайтів на сторонніх серверах ми домоглися середнього показника в 0,30-0,50 секунди на завантаження сторінки. Для сайтів, розміщених на наших серверах ми зменшили показник в 2 рази – 0,15 секунди.

Для користувача різниця не завжди помітна, проте пошуковики дуже позитивно оцінюють такий показник.

Що змінилося в цінах?

  1. Стартовий платіж за максимальний функціонал знизився в 2,5 рази і тепер становить 10 000 грн.
  2. Щомісячний платіж за підтримку та оновлення залежить від кількості замовлень.
  3. Магазини з кількістю замовлень до 20 в місяць не платять щомісячний платіж.

Детальний опис тарифів є на сторінці з цінами.

Чому вибрали таку систему при формуванні тарифів?

Місія компанії Хорошоп – сприяти розвитку бізнесу в Україні. Ми створили такі умови, щоб інтернет-магазини могли швидко запуститися і не були обмежені в своєму розвитку. Тому максимальний функціонал доступний у всіх пакетах. Стартовий одноразовий платіж за збірку, настройку і допомогу в наповненні сайту становить 10 000 грн + 5000 за індивідуальний дизайн.

Поки магазин тільки починає свою діяльність і кількість замовлень незначне (до 20 в місяць), щомісячний платіж відсутній.

Разом зі зростанням кількості замовлень, зростає навантаження і на сервер, і на службу підтримки. Тому дана метрика і стала основною при формуванні тарифів. І чим більше у магазина замовлень, тим вище щомісячний платіж. При цьому він зі старту отримує весь функціонал, необхідний для розвитку.

Ми свідомо не стали прив’язуватися до таких показників як кількість товарів або місце на диску. Навіть при великій кількості товарів, продажу у магазина можуть бути низькі, а жорсткі диски коштують досить дешево.

А для тих магазинів, які виросли і вимагають індивідуального обслуговування, ми залишили місце для встановлення на власному сервері. Він стоїть 50 000 грн + рік безкоштовних оновлень, подальші оновлення будуть коштувати 10 000 грн/рік. Ми рекомендуємо такий варіант тільки для тих магазинів, у яких дійсно є така потреба і системний адміністратор в штаті, який зможе займатися обслуговуванням сервера.

Ми сподіваємося, що такий підхід знизить поріг входу для початківців і забезпечить найкращі умови для розвитку бізнесу наших клієнтів.

Матеріал публікується на правах реклами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  53
Усі новини ринку