Засновник стартапу з доставки їжі Goodex продав польський бізнес власникам мережі Best Market

Засновник стартапу з доставки їжі Goodex продав польський бізнес власникам мережі Best Market

04.08.2022 08:15
  1090
Микола Маранчак

Владислав Савченко продав свій стартап з доставки їжі Goodex в Польщі. В Україні компанія закрилася у квітні, бо не пережила повномасштабну війну та кризу.

“Останній рік проект жив на дві країни – з філіями в Києві та польському Бидгощі. В український бізнес інвестовано близько $4 млн. Польському знадобилося вчетверо менше, щоб за неповний рік отримати 2 млн євро виторгу та дійти до самоокупності. Це виглядало непоганим моментом, щоб вийти”, – написав засновник стартапу Владислав Савченко у себе в Facebook.

Foodex24_pl придбали засновники мережі Best Market – вихідці з Кіровоградщини Роман та Сергій Колесники. Суму угоди учасники не розкривають, але за словами Владислава Савченка, вона більша за ту, що він інвестував, хоча менша за $5 млн. Наразі Колесники мають службу доставки та п’ять звичайних магазинів у Варшаві, Кракові, Катовіце та Лодзі.

20 квітня 2022 року стало відомо, що онлайн-магазин продуктів Goodex.ua більше не працює. Зупинка проекту Goodex безпосередньо пов’язана з війною: здійснювати логістику під час бойових дій було небезпечно і в принципі неможливо.

Підприємець виділив п’ять уроків, які отримав в процесі роботи над Goodex / Foodex:

  1. Бізнес — це рух від слабкого місця до слабкого місця. Це безперервний процес, а в стартапі він відбувається на надсвітових швидкостях
  2. Потрібно будувати зіркову команду, а не збирати команду зірок
  3. Клієнт завжди підкаже, як розвинути проект/продукт
  4. Не вирішуй болі, якої не існує
  5. Реалізація важливіша за будь-які ідеї

Читайте також

Ракета, що не злетіла: сервіс Rocket закрився, заборгувавши ресторанам мільйони


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку