Як традиційному рітейлеру перебратися в онлайн і домогтися успіху – кейс АЛЛО
Кожен третій смартфон в Україні купується в мережі АЛЛО. Щоб це стало можливим, власникам бізнесу Дмитру Деревицькому і Максиму Раскіну довелося перетворити мережу магазинів в маркетплейс. Портал AIN.ua підготував історію успіху однієї з провідних українських мереж гаджетів та електроніки – компанії АЛЛО. RAU публікує скорочену версію матеріалу. «Пішли подивимося квадрокоптер, який стоїть на полиці над … Читати далі Як традиційному рітейлеру перебратися в онлайн і домогтися успіху – кейс АЛЛО
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити