Чим менше, тим краще: як мережа Basket планує стати одним з лідерів продуктового рітейлу Харкова
Засновник харківської мережі продуктових маркетів Basket про заснування та становлення компанії, помилки при масштабуванні бізнесу, а також новий форматі магазинів, його ефективність і плани розвитку. Цей матеріал також доступний російською мовою Локальна мережа магазинів Basket – порівняно невеликий, але досить помітний гравець харківського ринку продуктового рітейлу. Компанія постійно розвивається, експериментуючи з асортиментом і форматами магазинів. … Читати далі Чим менше, тим краще: як мережа Basket планує стати одним з лідерів продуктового рітейлу Харкова
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити