Новини FMCG за травень: Фора на Львівщині, MultiCook в Грузії, новий Auchan Pick Up Point та інші

Новини FMCG за травень: Фора на Львівщині, MultiCook в Грузії, новий Auchan Pick Up Point та інші

07.06.2024 09:00
  1678
Костянтин Симоненко

Мережа Фора відкриває перший супермаркет у Львівській області, Грузія стала 23-ю країною, де відкрився магазин мережі MultiCook, новий Auchan Pick Up Point почав працювати у селищі Гатне, Metro AG оптимізує структуру Ради директорів, а також інші новини сегменту продовольчого роздробу.

Перша Фора у Львівській області

Після місячної перерви мережа супермаркетів Фора, яку розвиває Fozzy Group, продовжила розширення. Зокрема, як повідомляється на сайті мережі, на 7 червня заплановано відкриття першої торгової точки у Львівській області. Новий супермаркет розташовується у місті Кам’янка-Бузька за адресою вул. Тютюнника, 7 Б. Тут традиційно можна буде купити свіжі овочі та фрукти, м’ясо і бакалію, товари власного імпорту, гарячу піцу, запашну випічку та каву та багато іншого. Того ж дня відкриє свої двері ще один супермаркет Фора у столиці, біля станції метро Мінська. Його точна адреса: Київ, просп. Оболонський, 2 Б.

Грузія стала 23 країною, де відкрився магазин мережі MultiCook

Співзасновник української мережі напівфабрикатів Галя Балувана Володимир Матвійчук відкрив перший магазин під брендом MultiCook у Грузії. Як пише видання NV, Грузія стала 23-ю країною, де компанія тепер має свою присутність. Новий магазин розташований в Батумі. «Ви зможете насолоджуватись смаком натуральних страв, включаючи вареники, пельмені, чебуреки та багато інших», — написав співзасновник мережі на своїй Facebook сторінці.

Нагадаємо, Галя Балувана — спільний бізнес трьох підприємців-співзасновників. Це: Алла та Олександр Теліги, Володимир Матвійчук. Зараз Галя Балувана як компанія не відкриває інші бізнеси, не розвиває інші франшизи. Кожен зі співзасновників розвиває власні проєкти за межами України — окремо один від одного. Зокрема, Володимир Матвійчук розвиває за кордоном MultiCook, а в Україні – мережу гастробарів Gabar.

АТБ увійшов у п’ятірку лідерів за чистим доходом від реалізації

Державна служба статистики України оприлюднила фінансову звітність українських компаній за I квартал 2024 року. Як повідомили в YouControl, подали звітність усього 73 400 компаній. Четверте місце з показником у 47,2 млрд грн зайняла українська мережа супермаркетів АТБ Маркет. Приріст її чистого доходу у порівнянні з I кварталом 2023-го склав 16,6%. Нагадаємо, протягом другого року війни група компаній АТБ втримала галузеве лідерство та звання найбільшого платника податків у вітчизняному продуктовому ритейлі. За минулий рік компанія АТБ збільшила обсяг сплати податків і зборів до бюджетів усіх рівнів на 4,62 млрд грн – на загальну суму 25,06 млрд грн.

Мережа Auchan Україна відкрила магазин Pick Up Point у селі Гатне

15 травня відбулося відкриття нового Auchan Pick Up Point у селі Гатне. Магазин загальною площею 150 кв. м знаходиться у ЖК Озерний Гай за адресою бульвар Приозерний, 6. Новий Pick Up Point пропонує асортимент із понад 2000 найменувань, серед яких товари першої необхідності, широкий вибір овочів і фруктів, а також товари для відпочинку та пікніку. За словами директора з продажів Auchan Сергія Федоровічева, кожен магазин Pick Up Point має унікальний асортимент товару, підібраний під конкретну локацію. Новий Pick Up Point в селі Гатне — це магазин нового зразка, у якому розташована повноцінна піцерія, а з додаткових сервісів —  автомати з водою на розлив. Окрім того, як повідомила RAU прес-служба компанії, всі магазини мережі Auchan Україна працюють на генераторах та підтримують споживачів за допомогою пунктів незламності. В магазинах Auchan створені спеціальні зони, де кожен відвідувач можете зарядити свої пристрої та скористатися безкоштовним доступом до Wi-Fi, а комфортні кафе мережі пропонують смачну каву та свіжу випічку. Інформацію про розташування пунктів незламності в магазинах Auchan можна подивитися тут.

Міжнародний ритейлер Metro AG оптимізує структуру Ради директорів

Metro AG провела важливі зміни у складі правління, які націлені на підвищення операційної ефективності та збільшення обсягів гуртових продажів. Так, CEO групи, Штеффен Ґройбель, очолить Metro Франція та увійде до складу правління Metro Німеччина. Він також продовжить відповідати за онлайн-маркетплейс Metro Markets and Dish. Крістіане Гізен обійме посаду операційного директора та буде відповідальною за всі інші країни Metro і збереже за собою роль директора з питань праці. Рафаель Гассет, наразі операційний директор, відповідальний за регіональне управління в Раді директорів, покидає компанію за взаємною згодою сторін.

Metro Україна тепер буде входити до центрального кластеру групи, партнером якого стане Атіла Йенсен. Член правління Клод Саррай, директор з клієнтського досвіду та мерчандайзингу, покидає Metro, а на його місце призначений Гійом Деруйтер. До цього часу він обіймав різні керівні посади в Metro, останнім часом він відповідав за управління всіма фахівцями FSD в групі. Фінансовий директор групи, Ерік Рігер, стане відповідальним за ІТ в Metro Digital. Всі зміни в правлінні набули чинності з 1 червня 2024 року.

MВM та Сільпо: інноваційний формат shop-in-shop

МВМ My Home, динамічно розвиваючий український бренд, який пропонує якісні товари для дому, та одна з найуспішніших мереж супермаркетів України Сільпо, розпочали співпрацю в рамках нового формату shop-in-shop. Новий проєкт полягає у тому, що в супермаркетах Сільпо з’являться спеціально обладнані зони МВМ My Home, де покупці зможуть  ознайомитись із широким спектром товарів для дому, не виходячи з супермаркету. Це дозволить економити час та сили, а також зручно поєднувати покупки продуктів харчування з придбанням товарів для облаштування будинку.

Перші зони shop-in-shop МВМ My Home відкрились в супермаркетах Сільпо у столичних ТРЦ Lavina Mall, ТЦ Аркадія за адресою Борщагівська, 154 А, а в ТРЦ РайON концепт з’явиться вже в найближчий час.

Подвійне Коло і п’ять Сімі

Столична мережа Коло, яка працює у форматі магазину «біля дому», наприкінці травня відкрила новий магазин Коло в місті Бровари за адресою вул. Київська, 235 А. Ще одна точка з’явилася на початку місяця в столичному ЖК Бережанський, що на вулиці Миколи Гулака, 4.

Своєю чергою ритейлер ТОВ «Клевер Сторс» з Луцька, цієї весни продовжує активне розширення. Так, у травні до мережі додалися два магазини у Луцьку (на вул. Супутника 14 А та на пр. Перемоги, 22), ще два у Івано-Франківську (на площі Ринок, 6 та вул. Івана Франка, 42). Також новий маркет відкрився у місті Рівне, на вул. Віталія Магеля, 7.

П’ять травневих М’ясомаркет

Як повідомляється на офіційній Facebook-сторінці магазинів М’ясомаркет, у травні мережа поповнилася п’ятьма новими магазинами за адресами:

  1. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 10
  2. Хорол, вул. Незалежності, 76
  3. Рокитне, вул. Зінченка, 7/7
  4. Ужгород, вул. 8 березня, 48
  5. Кременчук, вул. Київська, 1/49

Нагадаємо, мережу магазинів М’ясомаркет розвиває МХП, що перебуває в процесі трансформації у кулінарну компанію. Тут представлений широкий асортимент свіжого м’яса, маринадів, спецій та інших супутніх товарів. Також в магазинах можна придбати кулінарію, яка представлена більше ніж 25 позиціями. Станом на кінець 2023 року мережа налічувала понад 260 торгових точок. Загалом цієї весни було відкрито 14 точок (три в березні, шість у квітні та п’ять у травні).

Плюс два Файно маркет

Центральноукраїнська мережа магазинів Файно маркет відкрила ще два магазини – у Кіровоградській та Черкаській областях. Так, 31 травня відсвяткували відкриття маркету в місті Новомиргород по вул. Соборності, 55/2 А, де перші покупці отримали 300 пакунків з товарами власної торгової марки мережі. Тут працює пекарня відкритого типу, чотири каси самообслуговування та дві звичайні каси. Для любителів смачної їжі є піцерія та гриль. Біля магазину висадили алею туй, виклали тротуарну плитку та встановили зручні лавочки для відпочинку. А ще облаштували простору парковку. За тиждень до того почав працювати магазин у місті Сміла по вулиці Соборна, 110. Нагадаємо, що перший магазин мережі під брендом Файно маркет почав свою роботу у серпні 2011 року у місті Кропивницький. За цей час ритейлер вже вдруге оновив свій дизайн.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку