Новини drogerie&health: Eva, Brocard Niche Bar, Люксоптика та інші

Новини drogerie&health: Eva, Brocard Niche Bar, Люксоптика та інші

Сьогодні
  207
Костянтин Симоненко

Другий Brocard Niche Bar у Києві, новий експериментальний формат «Eva поруч», найбільша Люксоптика у Львові, а також нові точки Prostor, Blisk та інші новини в сегменті drogerie&health.

Другий Brocard Niche Bar у Києві

18 липня 2025 року компанія Брокард-Україна відкрила бутик нішевої парфумерії Brocard Niche Bar у ТРЦ Lavina Mall (вул. Берковецька, 6 Д). Новий магазин площею 119 кв. м став ще одним простором столиці, де можна відкрити для себе справжнє мистецтво парфумерії. Нагадаємо, 14 червня 2025 року відкрився Brocard Niche Bar у ТРЦ Gulliver на Спортивній площі, 1 А. Новий простір став символічним поверненням концепту Niche Bar до столиці після закриття першого бутику на початку повномасштабного вторгнення. Brocard Niche Bar – це формат бутику, присвячений виключно нішевій парфумерії, де представлено понад 100 торговельних марок нішевої парфумерії. Загалом Брокард-Україна як оператор в сегменті luxury (бренди Brocard, Kiehl’s, інтернет-магазин Brocard.ua) має 68 магазинів у 22 містах України. У 2024 році загальний обіг мережі склав 5,66 млрд грн.

Мережа Eva представила новий експериментальний формат

Мережа Eva представила новий експериментальний формат

12 липня 2025 року в селі Зазим’я в Київській області відкрився перший магазин нового компактного формату «Eva поруч». Магазини цього формату матимуть середню площу близько 60 кв. м, що в 3-4 рази менше за стандартну Eva. Асортимент – близько 2000 SKU, тоді як у повноформатних точках мережі він може сягати 15 000 -20 000 SKU. Але тут будуть унікальні пропозиції з акцентом на доступний ціновий сегмент. Основний фокус асортименту – на побутовій хімії, товарах категорії догляду за домом, базових товарах для догляду за дітьми, засобах гігієни та продукції для догляду за тілом і волоссям. Без категорій декоративної косметики та парфумерії. Наразі «Eva поруч» має статус експериментального формату. Кожен магазин виконуватиме функцію точки видачі інтернет-замовлень. До кінця року ритейлер планує відкрити 10 магазинів такого формату. Вже у липні планується запуск за такими адресами: с. Гатне (Київська обл.), Приозерний бульвар, 6; с. Софіївська Борщагівка (Київська обл.), просп. Героїв Небесної Сотні, 28.

Найбільша Люксоптика Львова відкрилась у ТРЦ Victoria Gardens

Найбільша Люксоптика Львова відкрилась у ТРЦ Victoria Gardens

18 червня, після масштабної реконструкції, відкрилася оновлена Люксоптика у львівському ТРЦ Victoria Gardens (вул. Кульпарківська, 226 А). Це — найбільша оптика мережі у місті, простір якої охоплює понад 181 кв. м. Нова локація пропонує широкий асортимент: трендові оправи, стильні брендові сонцезахисні окуляри, контактні лінзи та аксесуари. Особливістю цієї оптики є якісний та розширений сервіс не лише для дорослих, а й для дітей. Тут є власна майстерня з ремонту та виготовлення окулярів та два кабінети лікарів – для дітей і дорослих.

Вже з липня саме ця локація стала другою в Україні, де доступна перевірка зору з інноваційною технологією Vision Test, що вже успішно працює у столичній Люксоптика у ТЦ Dream Yellow. Це комплексна діагностика здоров’я очей на сертифікованому європейському обладнанні, яка дозволяє отримати надточний результат для підбору корекції зору контактними лінзами — швидко і комфортно. Нагадаємо, 4 травня у Черкасах Люксоптика відкрила вже 238 оптику мережі.

Чотири нових та три оновлених Prostor

8 липня у Львові відкрився новий магазин мережі Prostor на проспекті В’ячеслава Чорновола, 93. Тут представлено широкий асортимент засобів для краси та здоров’я, декоративної та доглядової косметики, товарів для догляду за домом тощо. За попередній місяць ритейлер запустив в роботу три нових магазини: у Львові (вул. Стара, 3), Кременчуці (проспект Лесі Українки, 39),та в Ірпені (вул. Ольги Кобилянської,1 В/12). Ще три торгові точки було оновлено: в м. Київ (пл. Печерська,1), м. Хорол (вул. Незалежності, 78/9) в Полтавській області та в м. Дніпро (вул. Панікахи, 75 Д).

У червні мережа відзначила 20 років своєї діяльності. З 2005 року компанія пройшла шлях від локального ритейлера, з першим магазином європейського формату у м. Дніпро, до одного з національних лідерів, що має в активі понад 470 магазинів в 132 містах. У червні 2025 року компанія Prostor також  запустила соціальну ініціативу нового формату — програму «Prostor Джуніор», що дала можливість підліткам офіційно влаштуватися на роботу в мережу магазинів краси та догляду.

Ритейлер Blisk відкриває по три крамниці щомісяця

Роздрібна мережа Blisk – магазини у форматі beauty & drogerie – працює на ринку України з 2003 року і вже налічує понад 190 крамниць розташованих в 16 областях України. Цього літа ритейлер запускав по три нових точки щомісяця. Так, у липні з’явилися нові магазини в Кривому Розі (ТРК Ліберті, проспект Поштовий, 35 Б), місті Рівне (проспект Князя Романа, 13) та у Черкасах (вул. Смілянська, 22/1). У червні відкрили свої двері крамниця в Києві в БЦ Лівобережний по вул. Євгена Сверстюка, 2 А та в ТРЦ SkyMall по проспекту Романа Шухевича, 2 Т. А на початку місяця додалася локація в Івано-Франківську, по вул. Бельведерська 32 А.

У ТРЦ Piramida відкрився офіційний магазин Kiko Milano

У ТРЦ Piramida відкрився офіційний магазин Kiko Milano

У столичному ТРЦ Piramida 25 червня відкрився офіційний магазин італійського косметичного бренду Kiko Milano. Новий beauty-простір має зручне розташування, його легко знайти на першому поверсі ТРЦ. Офіційно в Україні бренд представляє компанія Intertop Ukraine, продукція також доступна на сайті intertop.ua. Тут представлена декоративна косметика, засоби для волосся, засоби для догляду шкірою, лаки для нігтів, пензлі для макіяжу, парфуми  й інші аксесуари. Загалом це вже 19-й магазин  Kiko Milano, відкритий в Україні. Інші магазини працюють у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі, Луцьку, Вінниці, Полтаві, Черкасах, Івано-Франківську, Рівному та Львові.

Косметичний бренд Mesonia відкрив магазин у Львові

Новий магазин українського бренду професійної доглядової косметики Mesonia почав роботу 10 липня у Львові за адресою: вул. Театральна, 3. Новий простір, де представлено понад 300 продуктів по догляду за тілом, обличчям та волоссям, став третьою фізичною точкою продажів бренду. Перші дві працюють в столиці: в ТРЦ Respublika Park та на вулиці Шота Руставелі, 20.

Третій магазин бренду GM в Києві почав роботу в ТРЦ Respublika Park

Святкове відкриття третього магазину української мережі магазинів косметики GM відбулося 21-22 червня в ТРЦ Respublika Park у Києві. Перші дві точки знаходяться за адресами: вул. Велика Васильківська, 42 та вул. Хрещатик, 52. Загалом в мережі працює 18 магазинів у Києві, Львові, Дніпрі, Одесі, Мукачево, Черкасах, Рівне, Луцьку, Ужгороді, Чернівцях, Тернополі, Хмельницькому, Івано-Франківську та Вінниці.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

ТРЦ Злата Плаза підбив підсумки роботи за I півріччя: ребрендинг, анонс відкриттів та фокус на соціальних ініціативах

ТРЦ Злата Плаза підбив підсумки роботи за I півріччя: ребрендинг, анонс відкриттів та фокус на соціальних ініціативах

Незважаючи на складні зовнішні обставини, торговельний центр демонструє сталу ефективність та впевнений рух вперед....
time icon  
  151
Усі новини ринку