Новини DIY&Decor: Епіцентр, Агромат, IKEA, JYSK та інші
Перший новий Епіцентр в Києві за три роки, Агромат у Рівному, JYSK і Лео Кераміка в Ужгороді, зростання цін в IKEA та інші новини рітейлерів, які продають товари для дому та затишку.
Цей текст доступний також російською мовою
Епіцентр відкрив магазин в ТРЦ Blockbuster Mall
Наприкінці жовтня в третій черзі київського ТРЦ Blockbuster Mall відкрився Епіцентр абсолютно нового для України формату. Як повідомила RAU прес-служба компанії, новий двоповерховий Епіцентр площею 27 000 кв. м, реалізовано з оновленим фасадом, вдосконаленою цифровою навігацією та розширеним асортиментом преміальних товарів, адаптованим під потреби цільової аудиторії ТРЦ. Він також став першим в країні об’єктом формату Mall in Mall, коли всередині торговельного центру працює ще один масштабний ТЦ з унікальними магазинами та сервісами.
Як виглядає об’єкт та як саме оновили відділи торгового центру – у фотоогляді RAU.
Агромат відкрив новий магазин у Рівному
30 жовтня відкрився новий магазин Агромат у Рівному, по вулиці Макарова, 18. Це вже 23-тя торгова точка мережі плитки та сантехніки в Україні. Як повідомили RAU в прес-службі компанії, новий магазин Агромат у Рівному має два поверхи загальною площею в 700 кв. м, де можна придбати сучасні матеріали для ремонту. Також тут згаходяться десятки шоу-румів із готовими рішеннями для ванної кімнати.
На першому поверсі магазину є зона відпочинку з Wi-Fi, де можна випити запашної кави, провести переговори з архітектором чи надихнутися ідеями, переглядаючи офлайн-каталоги з продукцією.
Нова Лео Кераміка в Ужгороді
25 жовтня в Ужгороді відкрився магазин оздоблювальних матеріалів для ремонту Лео Кераміка. Торгова точка знаходиться за адресою вул. 8 березня, 48. В асортименті представлені керамічна плитка, сантехніка, двері, ламінат, паркетна дошка, шпалери та освітлення. Наразі мережа налічує близько 30-ти магазинів в 23-х містах України. Компанія активно розвиває мережу фізичних об’єктів, впроваджує нові формати торгівельних точок, а також багато уваги приділяє розвитку онлайн-напрямку і власного інтернет-магазину.
Новий JYSK в Ужгороді
З тією ж адресою, на вул. 8-го березня, 48 в Ужгороді, почав роботу новий магазин JYSK. Як повідомляє рітейлер, відкриття відбулося 4 листопада. В магазині представлений широкий асортимент товарів у скандинавському стилі: меблі для саду, лаунж сети, меблі для оселі, текстиль та декор. Також можна вибрати товари для комфортного сну – постільну білизну, матраци, подушки.
Leroy Merlin Україна Долучилися до акції “Батарейки, здавайтеся”
Як повідомив рітейлер, за чотири місяці проекту було зібрано 202 кг батарейок, тобто приблизно 10 100 батарейок не потрапили в землю, чим було врятовано від забруднення 16 гектарів землі (0.8 гектар — це приблизно футбольне поле). Зібрані батарейки вирушили на переробку на завод GreenWEEE у Румунії.
Зростання цін в IKEA
Найбільший у світі постачальник меблів IKEA попередив про підвищення цін через кризу ланцюжка поставок і більш високі витрати на сировину в 2022 році. Про це повідомляє Liga.net з посиланням на Financial Times. Фіндиректор Inter IKEA Мартін Вандам зазначає, що в наступному фінансовому році (по серпень 2022 року) проблеми з постачальниками не вирішаться, а зростання цін на сировину буде продовжуватися. Компанія очікує погіршення фінансової ситуації в 2022 році.
“Ми хочемо максимально згладити це підвищення цін. Але настає момент, коли ми більше не можемо стримувати його. Це те, що нам не подобається”, – додав він.
У 2021 фінансовому році IKEA знизила прибуток на 17% до 1,4 млрд євро, продажі в системі франчайзі й онлайн виросли на 6% до рекордних 41,9 млрд євро. IKEA витратила 250 млн євро на усунення збоїв в ланцюжку поставок, від покупки власних контейнерів до перевезення товарів поїздами, а не кораблями. Онлайн-продажі зросли на 75%, що компенсувало зниження виручки від магазинів.
Читайте також
Новини DIY&Decor: IKEA, Епіцентр, JYSK, Butlers, Текстиль-Контакт, 33м2 та інші