
20 мільйонів гривень на розвиток ветеранського бізнесу: Аврора та Дія.Бізнес запускають освітньо-грантову програму «Траєкторія 2»


Перший новий Епіцентр в Києві за три роки, Агромат у Рівному, JYSK і Лео Кераміка в Ужгороді, зростання цін в IKEA та інші новини рітейлерів, які продають товари для дому та затишку.
Цей текст доступний також російською мовою
Наприкінці жовтня в третій черзі київського ТРЦ Blockbuster Mall відкрився Епіцентр абсолютно нового для України формату. Як повідомила RAU прес-служба компанії, новий двоповерховий Епіцентр площею 27 000 кв. м, реалізовано з оновленим фасадом, вдосконаленою цифровою навігацією та розширеним асортиментом преміальних товарів, адаптованим під потреби цільової аудиторії ТРЦ. Він також став першим в країні об’єктом формату Mall in Mall, коли всередині торговельного центру працює ще один масштабний ТЦ з унікальними магазинами та сервісами.
Як виглядає об’єкт та як саме оновили відділи торгового центру – у фотоогляді RAU.
30 жовтня відкрився новий магазин Агромат у Рівному, по вулиці Макарова, 18. Це вже 23-тя торгова точка мережі плитки та сантехніки в Україні. Як повідомили RAU в прес-службі компанії, новий магазин Агромат у Рівному має два поверхи загальною площею в 700 кв. м, де можна придбати сучасні матеріали для ремонту. Також тут згаходяться десятки шоу-румів із готовими рішеннями для ванної кімнати.
На першому поверсі магазину є зона відпочинку з Wi-Fi, де можна випити запашної кави, провести переговори з архітектором чи надихнутися ідеями, переглядаючи офлайн-каталоги з продукцією.
25 жовтня в Ужгороді відкрився магазин оздоблювальних матеріалів для ремонту Лео Кераміка. Торгова точка знаходиться за адресою вул. 8 березня, 48. В асортименті представлені керамічна плитка, сантехніка, двері, ламінат, паркетна дошка, шпалери та освітлення. Наразі мережа налічує близько 30-ти магазинів в 23-х містах України. Компанія активно розвиває мережу фізичних об’єктів, впроваджує нові формати торгівельних точок, а також багато уваги приділяє розвитку онлайн-напрямку і власного інтернет-магазину.
![]() |
![]() |
З тією ж адресою, на вул. 8-го березня, 48 в Ужгороді, почав роботу новий магазин JYSK. Як повідомляє рітейлер, відкриття відбулося 4 листопада. В магазині представлений широкий асортимент товарів у скандинавському стилі: меблі для саду, лаунж сети, меблі для оселі, текстиль та декор. Також можна вибрати товари для комфортного сну – постільну білизну, матраци, подушки.
Як повідомив рітейлер, за чотири місяці проекту було зібрано 202 кг батарейок, тобто приблизно 10 100 батарейок не потрапили в землю, чим було врятовано від забруднення 16 гектарів землі (0.8 гектар — це приблизно футбольне поле). Зібрані батарейки вирушили на переробку на завод GreenWEEE у Румунії.
Найбільший у світі постачальник меблів IKEA попередив про підвищення цін через кризу ланцюжка поставок і більш високі витрати на сировину в 2022 році. Про це повідомляє Liga.net з посиланням на Financial Times. Фіндиректор Inter IKEA Мартін Вандам зазначає, що в наступному фінансовому році (по серпень 2022 року) проблеми з постачальниками не вирішаться, а зростання цін на сировину буде продовжуватися. Компанія очікує погіршення фінансової ситуації в 2022 році.
“Ми хочемо максимально згладити це підвищення цін. Але настає момент, коли ми більше не можемо стримувати його. Це те, що нам не подобається”, – додав він.
У 2021 фінансовому році IKEA знизила прибуток на 17% до 1,4 млрд євро, продажі в системі франчайзі й онлайн виросли на 6% до рекордних 41,9 млрд євро. IKEA витратила 250 млн євро на усунення збоїв в ланцюжку поставок, від покупки власних контейнерів до перевезення товарів поїздами, а не кораблями. Онлайн-продажі зросли на 75%, що компенсувало зниження виручки від магазинів.
Читайте також
Новини DIY&Decor: IKEA, Епіцентр, JYSK, Butlers, Текстиль-Контакт, 33м2 та інші