Новини DIY & Decor: Епіцентр, Агромат, Offtop від Сільпо, JYSK та інші

Новини DIY & Decor: Епіцентр, Агромат, Offtop від Сільпо, JYSK та інші

02.08.2021 08:00
  1016
Микола Маранчак

Понад $700 млн від Епіцентр на відкриття нових торгових центрів, нові Агромат і Offtop від Сільпо, JYSK у Києві та інше.

Цей текст доступний також російською мовою

Епіцентр вкладе понад $700 млн у відкриття нових торгових центрів

Про це розповів директор з роздрібної торгівлі ТОВ “Епіцентр К” Володимир Гончаров. “Наша ціль – відкрити у 2021-22 роках 50 торгових центрів різних форматів по всій Україні. На її реалізацію планується направити $706,5 млн. Хтось буде вважати такі плани зараз абсолютно не виправданими, але лідерами стають лише ті компанії, які здатні побачити у викликах нові можливості”, – говорить він.

Нагадаємо, торік було відкрито сім нових ТЦ Епіцентр у різних регіонах України.  Загалом у розвиток рітейл-напряму було вкладено 6,38 млрд грн. Це левова частка всіх інвестицій групи компаній Епіцентр у 2020 році, які становили 10,3 млрд грн.

Новий Агромат в Києві

Новий столичний магазин мережі Агромат почав роботу за адресою: вул. Лобановського, 120. Це 23-й магазин мережі. Як повідомила RAU прес-служба мережі, інтер’єр магазину витриманий в сучасній стилістиці – тут зручно розташовані товари, передбачені комфортні зони прийняття рішень з Wi-Fi, де можна попрацювати з архітектором або менеджером. Плитка та сантехніка представлена у вигляді шоу-румів з готовими дизайнерськими інтер’єрами. Агромат представляє продукцію понад 1000 світових брендів, включаючи всесвітньо відомих виробників. Також в магазині розташовані бренд-зони ексклюзивних пропозицій.

агромат

Японський бренд Usupso став преміум членом Асоціації рітейлерів України

Компанія, торговельна мережа якої налічує більше 1000 магазинів в 30-ти країнах, приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі. Бренд Usupso родом з Токіо – однієї зі світових столиць сучасного дизайну та інновацій. Концепція бренду – «японський бренд товарів для яскравого життя». У січні 2018 року бренд відкрив перший магазин в Україні – в Одесі (ТРЦ Riviera), а вже зараз мережа нараховує 28 магазинів в семи регіонах країни.

Новий Offtop від Сільпо в Києві на Басейній

30 липня Сільпо відкрив новий бутик емоційної покупки Offtop на вул. Басейній, 17. Магазин вмістив в себе не тільки ідеї для подарунків, посуд, хюґе-штуки, канцтовари й товари для творчості, а й кавовий корнер FEELtrd із десертами та напоями.

Це вже третя торгова точка нової мережі. Перша з них почала роботу в грудні в столичному ТРЦ Проспект, друга – на Хрещатику, 21. Offtop позиціонується як happiness united, в стилі гю́ґе по-українськи (hygge – це данське слово, яке означає настрій затишку та комфортного спілкування з почуттям благополуччя і задоволеності). Мотиви здійснити покупку в Offtop найрізноманітніші – подарунок дітям та друзям, підняття настрою, створення домашнього затишку.

Caparol Center в Києві

22 липня Caparol відкрив новий торговельний об’єкт у Києві на просп. Перемоги, 53. Першим покупцям магазину презентували понад 400 зразків фасадних та інтер’єрних рішень, а також спеціальну зону, де всі охочі можуть самостійно тестувати нанесення матеріалів Caparol. В асортименті магазину можна знайти продукцію під різні запити дизайнерів, архітекторів, виконробів, аплікаторів і керівників будівельних проектів.

JYSK відкрив магазин у Львові

Мережа JYSK відкрила нову торговельну точку у львівському ТРЦ King Cross Leopolis. Як повідомила RAU прес-служба торгово-розважального центру, в магазині представлений широкий асортимент товарів у скандинавському стилі: меблі для саду, лаунж сети, меблі для оселі, текстиль та декор. Також можна вибрати товари для комфортного сну – постільну білизну, матраци, подушки. У цьому допоможуть консультанти, які порадять потрібну модель.

Читайте також – 

Новини DIY: Епіцентр, IKEA, Jysk, One Price та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку