Нові формати офлайн-торгівлі в умовах цифровізації: кейси брендів і рітейлерів
Як технологічні бренди і рітейлери змінюють свої офлайн-простори і залучають нових клієнтів в цифрову епоху. Цей матеріал доступний російською мовою На порталі New Retail опубліковано експертний матеріал про те, що офлайн не гине, а набуває нових рис і впроваджує нові елементи цифрового клієнтського сервісу. RAU пропонує адаптовану версію матеріалу. Розвиток штучного інтелекту, 5G, хмарних сервісів … Читати далі Нові формати офлайн-торгівлі в умовах цифровізації: кейси брендів і рітейлерів
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити