Заради сімей: нове позиціонування і філософія бренду Eldorado.ua

Заради сімей: нове позиціонування і філософія бренду Eldorado.ua

06.09.2021 01:37
  1662
Костянтин Симоненко

Мережа магазинів побутової техніки та електроніки Eldorado.ua розпочала глибоку трансформацію своєї бізнес-моделі та представила нове позиціонування і філософію бренду.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в компанії, тепер Eldorado.ua — магазин для людей, зручний сімейний постачальник домашньої техніки. Саме так звучить бренд-стратегія, а слоган оновленого бренду Eldorado.ua — заради сімей.

Задача нової бренд-стратегії відійти від території низьких цін та сфокусуватись на потребах і запитах саме своїх клієнтів.

В основі ребрендингу – сімейні цінності. Сильна сторона Eldorado.ua – великогабаритна техніка. Eldorado.ua для мільйонів українців багато років – постачальник нової техніки для дому. На цьому компанія і сфокусувалась.

Ключова ідея, яку компанія обрала для свого нового позиціонування, базується на тому, що в світі технологій, які швидко розвиваються, в тотальній цифровізаціі усього, людина починає губитися. Людина починає боятися, що може чогось не знати, боятися що не встигне за розвитком технологій. Eldorado.ua ставить людину в центр. Щоб бути зрозумілими, доступними і розгортати та розвивати магазини навколо людини. Щоб не людина служила техніці, а техніка служила людині.

Нова комунікаційна платформа розроблена спільно з креативною агенцією “I am IDEA”.

«Аналізуючи дослідження нашого ринку та спілкуючись з клієнтами, ми чітко зрозуміли, що Eldorado.ua – для сімей, наші клієнти молоді та дорослі сім’ї, дачники, любителі комфорту та порядку, любителі слухати музику та грати в ігри… Наші клієнти усі звичайні українські сім’ї» – відзначає маркетинг директор компанії Оксана Кулікова.

В сучасних реаліях усі рітейлери сконцентровані на міленіалах, усі намагаються омолоджувати аудиторію та в першу чергу привертати увагу фріків, гіків і гаджетоманів. Мережа буде виділятися серед усіх інших, розвиваючи свою нішу, свою аудиторію – сімейних, більш дорослих і усвідомлених людей, які влаштовують свій побут.

«Ми будемо говорити – почекай, не поспішай. Ми допоможемо розібратися у техніці, підібрати найкращого помічника в сім’ю» – коментує Оксана Кулікова

Як відмітила CEO Eldorado.ua Віра Вітинська, компанія не тільки оновила бренд, а змінюється всеціло: “Ми прийняли виклик перебудувати всю компанію, змінити процеси. Наша нова ідентифікація – про майбутнє… де в центрі уваги – людина і вона не відчуває себе самотньою в світі техніки”.

Нововведення включають в себе сервіси для сім’ї:

  • Сімейні пакети підписки на сервіси
  • Безкоштовні базові послуги налаштування техніки
  • Тест драйв техніки
  • Утилізація старої техніки
  • Комфорт зони для сімей в магазинах

Як відзначили в творчій групі проекту, нова айдентика Eldorado.ua стала м’якшою  і теплішою, в тому числі змінився і логотип компанії. Також розширився спектр кольорів бренду, тепер окрім червоного кольору, який залишається головним, компанія використовуватиме синій, рожевий та блакитний.  Синій колір був визначений як додатковий, він символізує надійність, сталість, доброту та прихильність.

«Ми залишили червоний колір як основний, тому що він диференціює ELDORADO.ua від інших рітейлерів побутової техніки, але пом’якшили його додатковими кольорами, які добре працюють у комбінації. Логотип ми теж оновили, щоб повідомлення сприймалося злагоджено на всіх рівнях комунікації. Також додали бренд-героїв — Ельдородину. Наприклад, сестричка ніколи не посміхається, бо такий у неї характер –– цим способом ми хотіли показати реальну сім’ю, хоч і намальовану. Вони говорять з нами через емоційну складову техніки. В Ельдородині ніхто ніколи не скаже “купуй нову мультиварку”, а скаже “заради теплих сніданків”, бо їх задача нагадувати, що найголовніші речі у житті – це не речі, а приємні сімейні моменти.» – каже Вікторія Кривинець, арт-директорка I am IDEA.

Довідка. Eldorado.ua – зручний сімейний постачальник домашньої техніки та електроніки, представлений в оф-лайн і он-лайн середовищі. Компанія заснована 1999 року, як підрозділ однойменної мережі. У 2013 році  компанія стала на 100% українською. Тоді відбулось злиття з мережею Технополіс. З того часу ELDORADO.UA, з повністю українським менеджментом – роздрібна мережа електроніки й побутової техніки №1 по товарообігу в Україні. Після злиття двох компаній, новий власник залишив назву ELDORADO.ua з латинською транслітерацією, як більш впізнавану.

Читайте також –

Як мережа Eldorado знайшла ідеальний формат магазину в умовах пандемії


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юрій Кудлик, Епіцентр: Нові сервіси в Епіцентр Help-Bot з’являються за декілька днів чи навіть годин від початку розробки

Юрій Кудлик, Епіцентр: Нові сервіси в Епіцентр Help-Bot з’являються за декілька днів чи навіть годин від початку розробки

Директор департаменту онлайн-продажів та клієнтського сервісу компанії Епіцентр Юрій Кудлик про нові технології, які...
time icon  
  1
Усі новини ринку