Нова пошта за півроку відкрила 1200 відділень, збільшивши мережу до 4000 точок

Нова пошта за півроку відкрила 1200 відділень, збільшивши мережу до 4000 точок

24.07.2019 11:30
  448
Ukrainian Retail Association

Нова пошта відзвітувала про результати роботи в першому півріччі 2019-го: мережа відділень найбільшого логістичного оператора в Україні збільшується рекордними темпами.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба компанії з посиланням на директора Нова пошта Олександра Бульбу. «Ми стаємо ближче до клієнтів щодня – з початку року відкрили понад 1200 відділень, збільшивши мережу до 4000», – коментує Олександр.

За його словами, основна «фішка» мережі полягає в тому, що точки присутності відкриваються в селах і невеликих населених пунктах. У компанії запевняють, що це дозволяє все більшій кількості людей економити час та гроші, замовляючи доставку з онлайн-магазинів, а також допомагає заробляти місцевим підприємцям, так як вони можуть відкривати пункти прямо у себе в магазинах. У прес-службі Нова пошта також звертають увагу на зростаючу кількість доставок.

З січня по червень поточного року група доставила близько 100 млн посилок, вантажів і документів. За 6 місяців послугами компанії скористалися понад 8 млн клієнтів.

Обробляти зростаючу кількість посилок допомагають нові інноваційні термінали, що відкриваються компанією – в Києві (КІТ) та Хмельницькому (ХІТ). Так, КІТ в першому півріччі 2019 року обробив майже 46 млн посилок, що на 34% більше, ніж за такий же період минулого року. А Хмельницький інноваційний термінал був запущений лише 17 травня цього року, але з того моменту обробив вже 6,8 млн відправлень.

За інформацією Нова пошта, українці стали активніше замовляти не тільки всередині країни, але й за кордоном.

Зростання кількості посилок, замовлених за допомогою сервісу NP Shopping із США склало 20%, із Великобританії – 86%. Доставки з Польщі зросли в 3 рази.

Також клієнти компанії стали частіше користуватися діджитал-інструментами. Зокрема, кількість користувачів мобільного додатка в червні перевищила 2,6 млн. Приблизно вдвічі зросла кількість користувачів, які оформляють і оплачують посилки через свій смартфон. Діджіталізація стає все популярнішою і у бізнес-клієнтів – користувачів бізнес-кабінету стало більше в 17 разів, у порівнянні з першим півріччям 2018 року. Клієнти оформили через цей сервіс більше мільйона експрес-накладних.

Довідка. Група Нова пошта надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов’язаних з ними послуг. До групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі Нова пошта, НП Логістик, Пост Фінанс і Нова пошта Інтернешнл. Мережа компанії налічує 4000 відділень по всій Україні, а кількість відправлень тільки за 2018 рік перевищила 174 млн.

Читайте також – 

Нова пошта запустила інноваційний термінал у Львові


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку