«Робота, потрібна людям» — нова комунікація HR-бренду Фора

«Робота, потрібна людям» — нова комунікація HR-бренду Фора

3 дні(в) тому
  141
Дарія Осіїк

Фора оновила дизайн та комунікаційну стратегію HR-бренду з метою залучення нових людей в команди мережі. 

Цього року Фора провела оновлення загального бренду, у якому з’явилися нові елементи айдентики. У цьому візуальному стилі Фора провела літню рекламну кампанію «Фора завезла літо».

Наступним кроком в стратегії мережі стало оновлення власного HR-бренду: «Ми вибудовуємо оновлену візуальну впізнаваність, проте хочемо, щоб окремі напрямки компанії зберігали власну ідентифікацію. Бренд роботодавця продовжує транслювати Фора візуально та додатково підсилює позиціювання – ми піклуємося не лише про своїх гостей і партнерів, а й про Суперфорівців. Наша робота така ж потрібна нашим співробітниками та пошукачам, як і гостям, адже кожна дія працює на виконання місії – забезпечити доступність продуктів»,керівниця департаменту стратегії та просування мережі Фора Віра Мєлєхова.

Задача — створити помітний бренд роботодавця, який відгукнеться потенційним і вже працюючим співробітникам, — потребувала комплексного підходу:

«Наприкінці 2021 року ми почали готувати оновлення бренду роботодавця, перші маркетингові дослідження стартували на початку 2022 року. Але сталося повномасштабне вторгнення рф. Тоді велика кількість бізнесів знову пішла на дистанційку, дехто почав вивозити працівників у більш безпечні місця, хтось закрився, хтось перейшов у режим очікування. Фора ж продовжувала працювати під обстрілами, в окупації, у блекаути, бо ми забезпечуємо економічну та фізичну доступність продуктів харчування для українців. І саме під час повномасштабного вторгнення дійсно відчули, як ми потрібні людям. Ситуація ж на ринку праці та кадровий дефіцит дають відчути, як люди потрібні нам.

Щоб передати глибину та змістовність цієї філософії, до оновлення бренду роботодавця ми мали підійти комплексно, а не простою зміною віжуалів і рекламною кампанією. Нам важливо було у своїй айдентиці та комунікації залишатися вірними меті й цінностям – бути для людей і про людей», директорка з управління персоналом мережі магазинів Фора Антоніна Жебровська.

Над оновленням HR-бренду працювала креативна агенція Taktika. У ході роботи було оновлено позиціювання та комунікацію, проведено редизайн і створено першу рекламну кампанію бренду в новій стилістиці.

“У позиціюванні “Робота, потрібна людям” ми поєднали емоційні та раціональні переваги роботи у Фора. Вона завжди буде потрібною людям з навколишніх будинків, адже їм і у часи кризи та непевності, і на свята, і на щодень завжди потрібні свіжі продукти. І тому саме така затребувана, стабільна та прогнозована робота у великій компанії завжди потрібна людям, які її шукають“, — пояснила креативна копірайтерка Taktika Олександра Зіненко.

В айдентиці Taktika зберегла зв’язок з основним брендом Фора через шрифти, кольори та логотип, доповнений слоганом HR-бренду. Основними елементами стали плашки, іконки та нові персонажі, наприклад, батарейка як символ енергійного обслуговування. Важливий у внутрішній комунікації нейм  “Суперфорівці”, яким Фора називає своїх працівників, також отримав свій окремий логотип. 

Від повністю оновленого HR-бренду Фора запустила першу рекламну кампанію. Її ціль – просто та зрозуміло донести практичні переваги роботи у Фора. Елементи інтер’єрного дизайну Фора перетворили на персонажів, і магазин ніби сам заговорив до своїх майбутніх працівників. Аудіо- та відеоролики озвучила сама команда агенції, аби зробити персонажів максимально натуральними та людяними.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку