Аналітика Nielsen: На що витрачає і як економить український споживач (+ інфографіка)

Аналітика Nielsen: На що витрачає і як економить український споживач (+ інфографіка)

13.09.2018 11:09
  2894

Настрої споживачів в Україні покращилися після падіння на початку року. Українці стали краще оцінювати перспективи на ринку праці та свого фінансового благополуччя, однак поки що не готові витрачати більше.

Індекс споживчої довіри в II кварталі 2018 року щодо I кварталу зріс на чотири пункти – до 62. Про це свідчать результати дослідження глобальної споживчої довіри The Conference Board®, підготовленого в співпраці з Nielsen. Відзначимо, що значення індексу вище 100 пунктів говорить про переважання в країні оптимістів, нижче 100 пунктів – песимістів, а значення в 100 пунктів свідчить про рівновагу між оптимістичними і песимістичними очікуваннями від майбутнього.

«Довіра українського споживача неухильно зростає з 2015 року, коли індекс показав рекордно низький 41 пункт, і виріс до 62 у другому кварталі 2018 року. Така зростаюча тенденція обнадіює, при цьому споживачі явно залишаються дуже обережними у зв’язку з нестабільною економічною ситуацією в країні», – прокоментував Вайос Діморагас, генеральний директор Nielsen, Україна і Білорусь.

В компанії нагадують, що індекс розраховується за трьома показниками: оцінки споживачами перспектив на ринку праці в найближчі 12 місяців, рівня фінансового благополуччя в найближчі 12 місяців і готовності витрачати гроші в даний момент. Поліпшення індексу обумовлено тим, що за двома показниками, а саме оцінці перспектив на ринку праці і свого фінансового благополуччя, зафіксовано зростання. Індикатор готовності витрачати відносно стабільний вже четвертий квартал поспіль.

Абсолютна більшість українців продовжує вважати, що країна знаходиться в стані кризи, при цьому число таких знизилося – 92% у ІІ кварталі 2018 року в порівнянні з 95% в I кварталі 2018 року. Кількість тих споживачів, які вважають, що країна не вийде з кризи в найближчі 12 місяців, стабільна.

Основні занепокоєння і витрати

31% українців стурбовані війною. На другому місці в списку занепокоєнь українців як і раніше знаходяться переживання про ріст тарифів на комунальні послуги – з цього приводу турбуються 29% споживачів. За ними слідують такі причини переживань, як економіка і зростання цін на продукти харчування і здоров’я.

У 26% українських споживачів не залишається вільних коштів після покупки товарів першої необхідності. Ті, у кого вони залишаються, витрачають вільні гроші на новий одяг (35%), відпустку (33%) і розваги поза домом (30%).

Читайте також – 

Дослідження Nielsen: Чотири способи підвищити продажі в прикасовій зоні


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14