Аналітика Nielsen: як зростають продажі товарів повсякденного попиту в Україні та Європі

Аналітика Nielsen: як зростають продажі товарів повсякденного попиту в Україні та Європі

22.07.2019 12:20
  894
Ukrainian Retail Association

За інформацією дослідницької компанії Nielsen в Україні спостерігається невелике сповільнення темпів зростання ринку товарів FMCG. Чому це відбувається і чого слід очікувати найближчим часом?

Цей матеріал доступний російською мовою

У першому кварталі 2019 року в Україні ціни на товари повсякденного попиту (FMCG), такі, як продукти харчування, напої та туалетні приналежності, зросли на 11,1%, а обсяги продажів збільшилися на 5,7% відповідно. В результаті загальні витрати українців на товари повсякденного попиту зросли на 16,8%. Про це свідчать результати дослідження Nielsen Growth Reporter, яке компанія Nielsen проводить в 28-ми країнах Європи.

За словами генерального директора Nielsen в Україні та Білорусі Вайоса Діморагаса, в Україні спостерігається невелике сповільнення загального зростання ринку FMCG, який вдруге поспіль залишається нижче психологічної позначки в 20%, але все ще зберігає дуже хороший темп в двозначних числах.

«Тим не менше, цікаво відзначити, що невелике сповільнення спостерігається в основному в обсягах продажів. Ця тенденція продовжується протягом останніх трьох кварталів та демонструє, що збільшення купівельної спроможності споживачів може досягти своїх меж, якщо інфляція в сегменті FMCG й надалі буде двозначним числом», – коментує Вайос Діморагас.

Європейські цифри

Що стосується європейського ринку, то тут сума витрат споживачів на товари повсякденного попиту зросла на 2,4% в першому кварталі 2019 року, що порівнянно з 2,5% в четвертому кварталі 2018-го.

Після різкого економічного спаду, що спостерігався у всіх європейських країнах у другій половині 2018 року, нинішні макроекономічні показники зафіксували зростання ВВП Єврозони на 1,2% в першому кварталі 2019-го. Споживання товарів повсякденного попиту залишається на стабільному рівні в порівнянні з четвертим кварталом минулого року, з огляду на той факт, що номінальне зростання категорії FMCG в першому кварталі 2019 року становило 2,8%. Зростання обсягу продажів в першому кварталі 2019 року показує падіння на 0,5%, слідуючи тенденції четвертого кварталу 2018 року із падінням на 0,3%.

Рік за роком Туреччина показує найвище зростання виручки в касах (+20%), обумовлене інфляцією, проте в першому кварталі 2019 року спостерігається зниження зростання обсягів продажів (-5%). Серед інших країн з високими показниками росту – Угорщина (+6,6%), Греція (+4,9%), Польща (+4,3%), Нідерланди (+4,3%) і Словаччина (+3,6 %). А найменший показник у Ірландії (-1,2%).

З п’яти великих західноєвропейських ринків Іспанія (+3,6%) показала найвище зростання, слідом за нею Франція (+2,1%) і Великобританія (+1%). У Італії та Німеччини найгірший показник в цій групі (-0,3% і -0,9% відповідно).

Довідка. Nielsen Growth Reporter – дослідження, яке зводить динаміку ринку FMCG (продукти харчування та товари повсякденного попиту) в натуральному і грошовому вираженні в країнах Європи. Дослідження засноване на вимірі продажів Nielsen в 28 країнах в таких форматах торгівлі, як супермаркети, гіпермаркети, дискаунтери, спеціалізовані магазини. Дослідження Nielsen охоплює найширший перелік категорій продуктів в кожній з цих країн.

Читайте також – 

Дослідження Nielsen: на чому економлять і чого бояться українці (+інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку