Аналітика Nielsen: як зростають продажі на ринку дитячого харчування України

Аналітика Nielsen: як зростають продажі на ринку дитячого харчування України

28.02.2018 12:08
  567
Виктор Нагорский

Серед каналів продажу дитячого харчування в Україні найбільшу частку займають гіпер- і супермаркети, однак швидше за все зростають продажі категорії в мінімаркетах.

Згідно з дослідженням Nielsen, продажі на ринку дитячого харчування України з січня по грудень 2017 року зросли на 16,4% в натуральному вираженні (в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року), в той час як роком раніше зростання становило 8,9%. Темпи зростання продажів в грошовому вираженні також зросли: з січня по грудень 2017 року – на 19,1%, тоді як роком раніше – на 14,3%.

Позитивний вплив на зростання продажів мало зниження темпів інфляції – з 5% до 2,4%.

Основний внесок у зростання ринку дитячого харчування внесла категорія “в’язка дитяча їжа” (фруктові та овочеві пюре, готові до вживання каші та суміші), що займає частку в 31% в грошовому та 17,5% у натуральному вираженні. Її продажі за вказаний період зросли на 31,3% і 17,4% відповідно. Роком раніше показники динаміки продажів категорії дорівнювали 24,2% в грошовому і 6,5% в натуральному вираженні.

«Споживачі роблять свідомий вибір на користь здорового харчування, особливо, коли мова йде про дітей, – коментує Ростислав Степанчук, керівник групи по роботі з виробниками продуктового і непродуктового ринків в Nielsen Україна. – Батьки шукають продукт, який з малих років привчить їх дитину правильно харчуватися, навіть якщо продукт преміальний і коштує дорого. Не дивно, що цей сегмент росте. Якщо в розвинених країнах категорія дитячого харчування та догляду за дітьми зростає за рахунок інновацій і преміального сегмента, то в країніх, що розвиваються, таких як Україна, зростання пояснюється підвищенням попиту, незважаючи на те, що інноваційні продукти теж впливають на позитивний розвиток».

Найбільшою категорією з продажу в натуральному вираженні стала дитяча вода – частка від загальних продажів 52,8%, а в грошовому вираженні частка склала 6%. З січня по грудень 2017 року продажі дитячої води зросли на 18,6% в грошовому і на 22,1% в натуральному вираженні.

Найбільшою категорією за часткою продажів в грошовому вираженні стали дитячі молочні суміші, з часткою 41,1%, частка категорії в натуральному вираженні – 18,7%.

Власні торговельні марки на ринку дитячого харчування представлені не широко: частка від загальних продажів становить менше 1% в натуральному і грошовому вираженні.

За даними Nielsen, серед каналів продажів найбільшу частку в продажах мають гіпермаркети і супермаркети – 60,9% в грошовому та 65,3% у натуральному вираженні. За ними слідують спеціалізовані дитячі магазини – 16,9% в грошовому і 6,4% в натуральному вираженні, аптеки (11,2% і 7,9% відповідно) і мінімаркети (9% і 12,9% відповідно).

У той же час, найбільш помітне зростання продажів дитячого харчування відзначається в мінімаркетах: 27,7% в натуральному і 28,3% в грошовому вираженні. Гіпермаркети/супермаркети також показують високий ріст продажів – 18,9% і 21,4% в натуральному і грошовому вираженні відповідно.

Читайте також –

Аналітика Nielsen: які товари українці купують онлайн


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку