“Нестандарт” в маркетингу: як правильно використовувати незвичайні прийоми
Нестандартний підхід до просування товару або бренду може виявитися в десятки разів ефективніше обридлих споживачам акцій. Але неграмотне застосування креативних ідей здатне зіграти з компанією злий жарт, зробивши її об’єктом хейта і мішенню для насмішок. Цей матеріал доступний російською мовою На сайті MMR.ua опублікована колонка маркетинг-експерта Наталії Гордієнко, присвячена “нестандартним” комунікаціям з клієнтом. RAU пропонує … Читати далі “Нестандарт” в маркетингу: як правильно використовувати незвичайні прийоми
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити