Надія Фоміна, PROSTOR: Ера data driven маркетингу і customer experience в Україні настала – що далі?

Надія Фоміна, PROSTOR: Ера data driven маркетингу і customer experience в Україні настала – що далі?

02.01.2018 09:01
  3993
Дарья Златьева

Надія Фоміна, Директор департаменту маркетингу PROSTOR, про початок ери data driven маркетингу і customer experience в Україні і тенденції 2018 року.

У рітейлі 2017 рік став насиченим з точки зору реалізації успішних проектів, спрямованих на поліпшення клієнтського досвіду, появи нових можливостей для збільшення ефективності бізнесу і розвитку інструментів взаємодії з покупцями.

Sostav.uа дізнався у директора департаменту маркетингу PROSTOR про те, які події вплинули на бізнес в 2017 році і чого чекати в наступному.

Я б назвала рік початком ери data driven маркетинг і customer experience в Україні.

Ключові події рекламно-комунікаційного ринку

  • Заборона mail.ru, Однокласників, Вконтакте посилила важливість Facebook і ресурсів Google;
  • Зростання ваги Діджитал каналів в комунікаційному міксі;
  • Затребуваність всіх інструментів, що дозволяють відслідковувати і підвищувати маркетинговий ROI;
  • Тренд вузької спеціалізації агентств;
  • Популяризація programmatic і data driven creative;
  • Омніканальность стала необхідністю для брендів, які хочуть утримувати свого споживача.

Найбільш ефективні інструменти в 2017

  • Персоналізація комунікацій і продажів за рахунок використання IT технологій і інструментів Big Data;
  • Застосування Customer Journey mapping для підвищення ефективності комунікаційної та медійної стратегії, виявлення основних touch point зі споживачем, драйверів, тригерів і бар’єрів на його шляху до покупки;
  • Розвиток Customer experience: концепції магазинів, засновані на розумінні покупців, дозволили рітейлерам значно підвищити перформанс і поліпшити досвід взаємодії покупати з брендом, в результаті підвищити лояльність.

Рекламно-комунікаційний ринок в 2018

Загальний фінансовий зростання ринку на рівні інфляції – 12,5 -15%, в той же час збільшення інвестицій в діджитал складе 30-35%

Ми очікуємо зростання інвестицій в IT- технології. Це особливо актуально для українського рітейлу, де є величезний потенціал для поліпшення ефективності комунікацій з споживачем та бізнесу в цілому за рахунок впровадження нових технологій і увдосконалення існуючих бізнес процесів.

Головні тенденції у 2018 році

  • Телебачення, як і раніше залишиться основним медіа для брендів з національним покриттям. Очікуємо, що будуть впроваджені programmatic закупівлі на ТБ, що дозволить пов’язати його з діджитал, а отже більш точно оцінювати ефективність медіа інвестицій;
  • Вага – Діджитал буде рости, як і важливість комунікацій з споживачем у цьому каналі. В умовах існуючого рекламного шуму споживачі будуть звертати увагу тільки на релевантний для них контент;
  • Активне застосування інструментів діфференційованого маркетингу;
  • Індивідуальний підбір пропозицій стане нормою в рітейлі. Вже зараз, в умовах висококонкурентного ринку, споживачі вимагають більш привабливих пропозицій і проявляють виражену лояльність до тих рітейлерів, які орієнтовані на переваги своїх покупців;
  • Змінюється дизайн сегментації, фокусною групою, що визначає стратегію бренду, стають «найцінніші споживачі»;
  • Customer experience стане інструментом для збільшення прибутку і забезпечення безперервного трафіку в рітейл;
  • Зростання е-commerce в міру поліпшення сервісів доставки.

Читайте також –

Краща різдвяна реклама 2017 року: H&M, Amazon, Apple, Aldi та інші


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  13