“Дивись ширше”: як і навіщо Multiplex оновлює свій стиль і підхід до роботи
Над новим логотипом та айдентикою найбільшої мережі кінотеатрів України Multiplex працювало агентство Fedoriv, яке раніше оновило бренди Rozetka, Нова пошта, Будинок Іграшок та інших рітейлерів. Цей текст доступний також російською мовою 4 вересня мережа кінотеатрів Multiplex представила в Одесі новий візуальний стиль і стратегію, розроблені креативною компанією Fedoriv. Вони включає в себе новий логотип, бренд-героя, … Читати далі “Дивись ширше”: як і навіщо Multiplex оновлює свій стиль і підхід до роботи
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити