Мода воєнного часу: як українські fashіon-рітейлери працюють у тилу і допомагають на фронті

Мода воєнного часу: як українські fashіon-рітейлери працюють у тилу і допомагають на фронті

28.03.2022 09:00
  1183
Володимир Тиравський

Представники вітчизняної fashion-індустрії з перших днів російсько-української війни активно долучились до волонтерського руху, надають гуманітарну та фінансову допомогу внутрішньо переміщеним особам та військовослужбовцям, не припиняли виробництво, а, навпаки, переорієнтували його на пошиття форми, екіпірування та обмундирування для Збройних сил України.

Cabanchicom виготовляє футболки з патріотичним принтом, byMe збирає гроші на пошиття бронежилетів, MustHave шиє балаклави та розвантажувальні жилети, Gepur виробляє термобілизну, балаклави, бафи та пледи, Arber передає одяг для військових, Estro роздає взуття для внутрішніх переселенців, Качаровська шиє берці для солдатів, Famo щодня переказує 10% усього виторгу на потреби ЗСУ, а Fox Lingerie придбали позашляховик для армії. RAU пропонує детально дізнатись, як працюють українські законодавці моди в умовах воєнного стану.

Cabanchicom

Бренд чоловічого та жіночого одягу у стилі casual Cabanchicom з початку повномасштабного російського вторгнення намагався частково вивезти свій склад з продукцією у безпечніше місце, щоб мати до нього доступ і відправляти замовлення клієнтів. Також у компанії висловили готовність надавати теплі речі внутрішнім переселенцям і уже віддали тонни тканини для пошиття одягу українським військовослужбовцям.

«Ми хочемо підтримувати у цей непростий час економіку нашої держави, сплачуючи податки та відновлюючи роботу з виробництвами та цехами. Ми допомагаємо бізнесу, який також зараз потребує економічної підтримки. І від наших клієнтів ми отримуємо багато заявок і розуміємо, що є потреба в нашій продукції», – зазначили у компанії.

Крім того, Cabanchicom випустила спеціальну колекцію жіночих та чоловічих футболок з патріотичним принтом, які можна придбати за умови повної передоплати, а прибуток від їх продажу буде переказано на допомогу Збройним силам України.

На футболках надруковано фрази, які за останній місяць уже стали крилатими серед українців: «Доброго вечора, ми з України», «Паляниця», «Все буде Україна», «Русский военный корабль иди на …», «Боже яке кончене» та багато інших.

«Українці надихнули нас своїм непереможним духом, єдністю, відвагою та надзвичайною людяністю на створення футболок з патріотичним принтом. Кожен точно знайде напис близький до своєї української душі. Ці футболки не чергова колекція, це щось набагато глибше. Це те, що торкається струн нашої української душі. Це втілення безмежної любові та віри у нашу батьківщину», – пояснили у компанії.

MustHave

Бренд жіночого одягу MustHave з початку російсько-української війни приєднався до волонтерської діяльності й у своєму шоу-румі почав безкоштовно роздавати теплі речі з нерегулярних колекцій для внутрішніх переселенців. Загалом, було роздано одягу на 500 000 гривень, щоб підтримати тих, хто покинув свої домівки внаслідок війни.

Також команда MustHave пошила уже 1000 балаклав та займається виробництвом розвантажувальних жилетів для українських військовослужбовців. Зокрема, у компанії зазначили, що зараз у них не вистачає тканини і вони будуть вдячні усім, хто зможе допомогти. Йдеться про такі тканини:

Тканина: Oxford

  • Щільність: 150D-210D
  • Склад: 100% поліестер
  • Ширина:140-150 см
  • Колір: хакі, мілітарі

Тканина: Tough cotton fabric with special kind of yarn waving.

  • Склад: 100% бавовна
  • Щільність: 240-250 гр/кв.м
  • Ширина: 140-150 см
  • Колір: хакі, мілітарі


Крім допомоги на фронті, MustHave продовжує працювати у тилу: зараз два офлайн-магазини компанії відчинені у Львові, також працює інтернет-магазин і відправлення онлайн-замовлень можливе як в межах України, так і за кордон. На весь товар бренду діє знижка в розмірі 30%.

byMe

Бренд жіночого одягу, взуття та аксесуарів byMe з початку війни виступив організатором збору грошей, за які було придбано два старенькі позашляховики для української армії. Зараз у компанії продовжують збирати кошти, але уже на пластини для бронежилетів, які хочуть відправити батальйону ЗСУ на передовій. Загалом уже вдалось зібрати 900 000 грн.

«В Чехії ми придбали другу партію пластин, але вони вже закінчились. Шукаємо, де замовити третю партію пластин. У Польші ще є, але спробуємо шукати дешевше. Якщо у когось є інформація про постачальників, то будемо за неї вдячні. Плити для бронежилетів мають бути із сертифікатом. Якщо без сертифікату, то вони повинні бути відстріляні», – повідомили у компанії.

Зазначимо, що бронежилети шиють в Кременчузі й відправляють Нова пошта. Дві плити + жилет коштують 23 000 грн. Клас захисту 5.

byMe частково відновили свою роботу в тилу й пропонують на усі новинки з весняного одягу та взуття знижку в розмірі 20%, а речі з минулих колекцій продають за ще більшими знижками. Можлива і міжнародна доставка замовлень Нова пошта двічі-тричі на тиждень.

Gepur

Бренд дизайнерського жіночого одягу Gepur переорієнтувався на виробництво теплого одягу, термобілизни, балаклав, бафів та пледів для Збройних сил України, Національної гвардії, підрозділів Територіальної оборони та Національної поліції. Станом на 21 березня, Gepur пошив такого екіпірування на 1,7 млн гривень, зокрема 4729 балаклав, 1552 бафів, 1093 пледів, 150 светрів, 1345 штук білизни, 205 ременів та 2989 штук термобілизни.

«24 лютого був ранок, який змінив життя абсолютно всіх українців. Якщо до 24 лютого ми шили жіночі сукні, то сьогодні – одяг для військових. Наразі ми огорнули своїм теплом близько 11 000 солдат по всій Україні і не плануємо на цьому зупинятися. Усією командою ми продовжуємо свою велику справу: кроїмо, шиємо, пакуємо та відправляємо. І просимо всіх небайдужих долучатися до нас», – закликали у компанії.

У Gepur отримали запити від волонтерів на пошиття понад 6000 речей і щодня їх стає дедалі більше, але виробничі запаси тканин починають закінчуватись. Зокрема, зараз є гостра необхідність у такій тканині:

Для балаклав:

  • Кашкорсі
  • Рібана
  • Мустанг
  • Ангора

Для термобілизни:

  • Трикотаж тонкий на флісі
  • Французький трикотаж
  • Мустанг широкий рубчик

Для бафів:

  • Фліс
  • Трикотаж на флісі
  • Трикотаж щільний

Для білизни:

  • Бавовна/еластан
  • Віскоза


«Звертаємося до українців, які живуть за кордоном, до іноземних громадян та наших колег за підтримкою у волонтерській діяльності. Повідомляйте нам про бійців ЗСУ чи Територіальної оборони, яким потрібна термобілизна чи теплий одяг. Також ми зацікавлені у послугах швачок і тих, хто може допомогти не лише із тканиною, але й готовий підтримати збір коштів на її закупівлю», – підкреслили у компанії Gepur.

Estro

Бренд чоловічого й жіночого одягу, взуття та аксесуарів Estro з початку широкомасштабної російської агресії організував два пункти видачі взуття у Луцьку та Ковелі для внутрішніх переселенців.

Магазини Estro частково відновили свою роботу у Вінниці, Дніпрі, Івано-Франківську, Луцьку, Львові, Одесі та Рівному.

«Ми працюємо, щоб платити податки, зберегти робочі місця та забезпечити взуттям тих, хто цього потребує. Також ми працюємо, щоб допомагати ЗСУ та волонтерам. Підтримка наших захисників та сімей, які постраждали від жорстоких реалій війни – наше головне завдання на шляху до перемоги», – зазначили у компанії.

Качаровська

Основним пріоритетом для бренду взуття, сумок та аксесуарів Качаровська зараз є пошиття берців для Збройних сил України. В цьому проекті беруть участь три взуттєві бренди (фабрики) з України і дві фабрики-виробники сировини. Пошиття берців відбувається за приватними замовленнями, з оплатою за мінімально можливою ціною, а замовлення приймають через Instagram.

Загалом Качаровська уже пошила для різних військових батальйонів та підрозділів Територіальної Оборони 588 пар берців, у процесі пошиття знаходиться ще 748 пар берців. Заплановано пошити понад 1300 пар берців і щоб успішно завершити цей проект, не вистачає ще 150 000 гривень. Тому усіх бажаючих пожертвувати кошти, закликають звертатись у компанію.

«Найприємніший відгук, який ми отримували у своєму житті прийшов від чоловіка нашої співробітниці, який зараз перебуває на фронті: він пройшов у наших берцях близько 60 км і сказав, що це – найкращі берці в його житті, оскільки вони легкі та комфортні», – підкреслили у компанії.

У тилу Качаровська також працює, запустивши продаж стокової продукції зі знижкою у розмірі 20% до кінця березня та створюючи міжнародну версію власного сайту, де можна буде замовляти товар з будь-якого куточка світу.

«На складі у Києві у нас працює співробітник, тому запевняємо, що усі замовлення клієнтів будуть відправлені. Термін доставки по Україні – 2-3 дні, термін доставки по Європі – 5-6 днів, а термін доставки по США – 10-12 днів. Наша клієнтська підтримка працює з різних міст України та світу онлайн, щоб якнайшвидше надати відповідь на запити клієнтів», – повідомили у компанії.

Аrber

Бренд чоловічого та жіночого одягу й взуття Arber передав уже 16 421 одиниць одягу на 7,7 мільйонів гривень для українських військовослужбовців.

Крім того, у компанії висловили готовність безкоштовно надати верхній одяг, шкарпетки, спідню білизну, футболки та дитячий одяг для внутрішніх переселенців.

Більша частина товару Arber знаходиться в Одесі, великий обсяг — у всіх обласних центрах від Вінниці до Ужгорода. За запитом у компанії можуть надати допомогу в різних точках нашої країни.

Магазини Arber відновили свою роботу у всіх безпечних містах України, інтернет-замовлення надалі відправляються, хоча терміни доставки можуть трохи збільшитись.

«Ми вирішили відновити свою діяльність, щоб отримувати прибуток, значну частину якого скеровуємо на допомогу волонтерам та ЗСУ. Також не хочемо залишати без роботи близько 1000 співробітників нашої компанії, яких дуже любимо та цінуємо. І, як представники сильного українського бізнесу, прагнемо підтримувати економіку країни, стимулюючи грошовий обіг», – відзначили у компанії.

Famo

Бренд жіночого одягу та аксесуарів Famo зараз відновив роботу 50% своїх магазинів, які працюють у Львові, Чернівцях, Івано-Франківську та Хмельницькому.

«Зараз ми відчуваємо складнощі у наявності товару, неможливості вивезти товар із зачинених магазинів, наш магазин повністю згорів у ТРЦ Fabrika, під питанням наші магазини в ТРЦ Retroville і ТРЦ Nikolsky. Також маємо проблеми з логістикою, термінами доставки, курсом валют, імпортом товарів. Загалом, офіс, склад та прийому товару у нас завантажені на 30%. Коли розпочалась війна, близько 70% нашого персоналу виїхали, але і на захід України приїхали висококваліфіковані фахівці. Тому проблем з персоналом поки що не маємо», – повідомили у компанії.

Зазначимо, що асортимент Famo після початку війни не змінився і бренд продовжує фокусуватись на базовому одязі та товарах першої необхідності.

У компанії запевнили, що допомагають пункту прийому внутрішніх переселенців і пообіцяли 10% усього виторгу щодня переказувати на потреби української армії.

Fox Lingerie

Бренд спокусливої жіночої білизни Fox Lingerie намагається допомагати ЗСУ, волонтерам та медикам, зокрема організовує та доставляє гуманітарну допомогу, передає рації, медикаменти, продукти та павербанки.

У компанії за кошти від замовлень клієнтів, уже придбали позашляховик Jeep Grand Cherokee і передали його військовим на Чернігівщину.

«Ми хочемо бути ефективними й корисними. На жаль, ми не можемо завезти тисячі бронежилетів. Ми не можемо знайти тисячі дронів. Ми не можемо передати тисячі літрів дизпалива. Але ми допоможемо тисячам біженців, які виїхали лише з тривожною валізкою. Ми готові передати тисячі комплектів жіночої білизни для дівчат, які залишили свої домівки», – зазначили у компанії.

Читайте також –

Другий фронт: як ресторатори допомагають бити ворога


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку