
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Що можуть зробити рітейлери, щоб підвищити кількість продажів через мобільні телефони, планшети і додатки.
Покупці проводять все більше часу за мобільними пристроями. За останніми даними Google, до 30% клієнтів заходять в інтернет-магазини з мобільних, але нічого не купують. Чому це відбувається, і що можуть зробити рітейлери, щоб поліпшити клієнтський досвід використання мобільних додатків і збільшити прибуток?
Google разом з дослідницькою компанією Skim опитали більше 20 000 споживачів з 15-ти країн Європи, Близького Сходу і Африки, і аналізували такі категорії, як мода, побутова техніка, турбота про себе, товари для дому та саду.
Виявилося, що 7 з 10 опитаних не купують з мобільних, тому що це складно – сайт незручний. Тільки 6% клієнтів не роблять так з особистих причин. Неважливо, наскільки хороша мобільна версія сайту – деякі користувачі вважають за краще шопінг в своїх улюблених місцях.
Під час спалаху коронавірусі ті, хто ніколи не купував зі смартфонів, звернулися до мобільного шопінгу. У той же час швидкість роботи сайту та брак актуальної інформації стали більш важливими проблемами, ніж до кризи. Результати говорять про те, що втрачені можливості мобайлу можуть перетворитися в мільярди неотриманих доходів на рік, але це досить легко виправити.
Згідно з дослідженням, в мобільному шопінгу є 10 основних слабких місць. Позбувшись перших п’яти, рітейлери зможуть розширити свої можливості.
Пошук кращого з сотень варіантів може здатися нескінченним. Гортати каталог мобільного сайту, коли на екрані всього один або два продукти, довго. Втомлива прокрутка виявилася поширеною перешкодою для покупки – клієнти просто відкладають пошук. Проблему можна вирішити кількома способами:
Неприємним моментом для покупців можуть стати проблеми з автозаповненням. А маленькі поля форми при перегляді мобільної версії ускладнюють введення тексту – користувачі бояться зробити помилку. Це друге з поширених перешкод для мобільного шопінгу, яку також легко подолати:
Покупці вибирають з безлічі товарів, постійно вивчаючи і оцінюючи їх, щоб знайти найкраще співвідношення ціни і якості. Порівнювати продукти зі смартфона складно, тому що перемикатися між вкладками незручно.
Під час онлайн-шопінгу буває важко зрозуміти, як предмет виглядає насправді. Якщо продукт не можна добре розглянути, а його функціонал не зрозумілий, у клієнтів не буде впевненості в покупці.
Покупці не люблять дізнаватися важливі деталі про покупку на останніх етапах оформлення замовлення. Заздалегідь розповідайте про терміни доставки, наявність товару на складі, зборах і податках. Будьте чесні щодо повної вартості і надавайте основну інформацію.
Мобільні магазини продовжують рости. У брендів з найкращим клієнтським досвідом – від посадкової сторінки до оформлення замовлення – буде перевага перед конкурентами.
Джерело: Thinkwithgoogle.com
Читайте також –
Топ-7 тенденцій в e-commerce, які будуть актуальні в 2021 році